de to siste ukene har jeg gått opp 2 kilo!!!
gjør ikke noe anderledes som jeg kommer på...
her er hva jeg spiste i går:
1 skive ketolysebrød med egg og laks
liten salat med rømmedressing (laget selv) + ost til lunsj
sei og blomkål, med fjordland bernaise og litt remulade til middag
litt ost og noen valnøtter til kvelds.
Jeg har begynt å trene masse, tidligere i kuren har jeg bare gått turer og trent sporadisk styrke.
nå trener jeg 2 ganger ukentlig svømming, 2 ganger styrketrening, 2 ganger aerobic. skal iallefall begynne å måle cm for å se om de går inn..
noen peiling på hva dette kan være??? trener jeg for mye?
har mensen nu ja.... ketolysebrød og nøtter har jeg spist hele tiden..
spiser kanskje mindre fett nå enn tidligere og mindre egg..
kjempe frustrende.. vil jo ikke bare bygge muskler, men å gå ned i vekt!
vil jeg gå ned da etterhvert selv om jeg trener?
Økt muskelmasse vil gjøre at du forbrenner mer ja.. Helt vanlig at man øker litt i vekt når man kjører på med styrketrening, og det er kjempebra om du klarer.. Gjør det enklere for deg å holde vekten senere også.. Så stå på :-) Og pass på å få i deg nok mat så får du nok fremgang både i vekttap og trening...
Hvis vekten øker fordi du bygger muskler, lønner det seg heller å bruke målebånd enn vekt. Da vil du sannsynligvis oppdage at du blir smalere. Og det er vel kanskje det som betyr mest?
suur.. da er jeg nede på det jeg veide før jeg gikk opp. i går viste den at jeg var gått ned yterligere et halv kilo. i dag opp et halvt kilo..
drit sur... skjønner ikke hva jeg gjør feil.. skal prøve å kutte ned på osteinntaket å se om det hjelper..
en ting å være glad for i dag da :)
undertrykket mitt er godt ned fra 100 til 90! overtrykket husker jeg ikke... det var nå på 148 tror jeg..
skal ta blodprøver om 1,5 uke for å sjekke kolestrolet og insulin et eller annet? + andre ting :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.