< Tilbake til oversikten

Hvor finner jeg Anthon Berg i Oslo?

aldrimerjollycola sa for siden:

her lett og lett etter han!
noen som har tips til steder jeg kan lete?
(sjekker alle kiosker og butikker..men finner han ikke)

Kitt sa for siden:

Jeg kjøper mine på Rema, jeg!
De har det i sortimentet, så spør i din lokale Rema- butikk om de kan ta det inn!

Ellers skal de ha det på Meny!

Carisma sa for siden:

Rama på jordal har den hvertfall, men vanligvis har jeg kjøpt den på Meny på Brobekk. Ligger sammen med vanlig sjokolade.

har lett på et par menyer og rimier, men kanskje jeg skal ta turen til jordal!
kom forresten på en rimi jeg ikke har sjekka, den ligger rett oppi gata her, så jeg skal ta en titt! får se om jeg får kommet meg ut i dag, det er masse masse snø her! og jeg "kjører" tvillingvogn!

Kitt sa for siden:

Ikke Rimi,

REMA

Carisma sa for siden:

Du kan ringe butikken på forhånd og sjekke om de har, evt be de legge av noen kanskje?

Areola sa for siden:

Du vet hvordan den ser ut?
Den er ganske lik resten av anton bergene, så det kan jo hende man blingser også...

Anne Karin sa for siden:

Er Anton berg lovlig på lavkarbo?

Kitt sa for siden:

Det finnes en sukkerfri Anthon Berg med kun 3 karber pr 100g og en sjokkis veier bare 45 gram!:heia:

I tillegg er den faktisk god!

Anne Karin sa for siden:

oihh, da skal jeg se etter den, jeg har ikke spist denslags siden april 07

rema 100 har jeg sjekka, der fant jeg ikkeno, men har en rimi lenger oppi her som jeg aldri er i, men kan jo lete!
har faktisk ikke sett noen anton berg i det hele tatt her i byen, bare en marsipan bar! men ikke noen andre varer.
kanskje ikke anton trives i oslo :p

Kitt sa for siden:

Det er jo bare å spørre om de her. Jeg trodde jeg hadde lett igjennom hele butikken, jeg, men butikksjefen hentet hele esken til meg!:p
Den sto jo midt i mellom alle de ekle, sukkersøte sjokoladene uten å si et ord!
Hvordan skulle jeg kunne vite at akkurat den var den jeg skulle ha?:lol:

Carisma sa for siden:

Gikk inn på sidene til agentur-innehaveren og sendte en forespørsel. Får se hva de sier.

Photobscura sa for siden:

På Grünerløkka har jeg kjøpt den både på Rema 1000, Ica, Deli de Luca og 7/11. Men det er sikkert et halvt år siden.

Carisma sa for siden:

Åja, Deli nede på Grønland har jeg hvertfall sett den.

takk for bilde, nå blir det lettere å se etter den! har virkelig lett altså, men den er og blir borte. fikk tips om å lete på narvesen, så jeg har faktisk ikke vært innom 7/11 og deli, og de ligger jo tett i tett her på løkka, så da skal jeg se der og! :)
takk for masse gode svar!:D håper det blir sjokolade på meg snart!

miss_chica sa for siden:

ja, den er min redning på godtesyke dager =)
men den ligger midt i mellom alle de vanlige sjokoladene. på rema koster den 8,5kr om jeg ikke tar helt feil, så den vil nok være billigere der enn på 7/11
jeg har kjøpt den mange steder egentlig. meny, rema og ultra hvertfall. mener kiwi hadde den også. og jeg bor i oslo, så den finnes ;)
lykke til med letingen :)

Carisma sa for siden:

Hvis du bor på løkka ville jeg tatt en tur opp i den nye Meny'en ved Rignes Park også og sjekka. Eller bort til Ica på aleksander kiellandsplass.

benam sa for siden:

Rema Ryen har den, pluss alle til "sukkerfri". Ica på storosenteret har den også.
Jeg var på storo i sted og kjøpte anton berg, var så sulten så jeg spiste hele!!!!!Gud så kvalm jeg ble:(

rok sa for siden:

Jeg har også lett en gooood del. Hjalp litt å se bilde av den.

Disse har den -ikke- (da jeg var innom ihvertfall):

• Meny Rignes Park
  • Rema 1000 Th. Meyers gt (toppen)
  • Meny(?) Alexander Kiellandspl.
  • Meny Colosseum
  • Meny Vindern
  • Ica Besserud
  • Ica Slemdal
  • Ica v/Gressbanen
  • Joker Huseby
  • Meny Oslo City

:>

majama sa for siden:

De har den på Rema 1000 på Grønland (ligger i smalgangen).

kiwi på rodeløkka har den!
lurer kanskje på om den har vært der hele tiden, jeg har bare lett i en hylle ved siden! der all annen sjokolade ligger!

kiwi rodeløkka er et kvartal opp fra sof bergparken, i retning freia!

going down sa for siden:

Rema på Torshov har den og ICA på Storo og Sandakersenteret. Bunnpris har den også, i alle fall på Sagene og Treschowsgate.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.