< Tilbake til oversikten

Februar 2009 ♥ nye muligheter ♥

Nynne&#9829; sa for siden:

Hallooo godt folk.!! :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg planlegger oppstart med Ed mandag 9 februar. Andre som skal begynne da? Nettopp begynt?
Har erfaring med ED fra tidligere, men pga røykeslutt har jeg desverre gått opp igjen en del kg.
Jeg har denne gang valgt å ikke gå til lege, har nok Ed produkter liggende for en god god stund. :)
Fase 1 er planlagt skal vare i 21 dager.

lokkebiff sa for siden:

Innom og heier på deg her òg :heia: :heia: :heia:

DU er bare FANTASTISK vakker biffen! Tusen tusen takk !!!!! :love::suss::hearts:

moma sa for siden:

lykke til med fase 1 :)
Jeg har 1.5 uker igjen med fase 2, og vil så veldig, veldig gjerne ned litt til før det flater ut... vi får nå se :)

Så flink du er, og så mye du har gått ned da! Grattis!

Hurra da er jeg i gang!! Er litt sulten nå, men håper jeg kommer raskt i ketose så sultfølelsen forsvinner. Gleder meg til gå ned MASSE!!!!!!:D:D:D

moma sa for siden:

Jeg var innom legen en tur idag for å ta en blodprøve og smisket meg på vekta i samme slengen. Ned 1.5kg til, på 2 uker!!! Hurra :)

Vanvittig bra, hurra for deg altså!! Går veldig bra med meg og nå.. deilig å være i gang

L1A sa for siden:

Hei!
Er helt ny på dette her, har stort sett gått i lavkalori dietter tidligere. Venter på legeerklæring nå, og er fortsatt litt usikker på denne eurodietten..
Spennende å lese om erfaringene deres, og har jo innsett at det må sterkere skyts til enn å bare vake i sånn halvhjertet innsats og holde vekten stabil uten at det går nedover..
Det jeg er redd er vel egentlig tiden etter gjennomført diett.. er det rett på Lindberg som gjelder??

Dietten er jo delt inn i 4 faser og havner til slutt på vanlig lavkabro ala Lindberg.. men du går veldig gradvis og forsiktig over på dette når du følger fasene. :)

Donut sa for siden:

Hei!! :) jeg er ny her.. Eller nesten ny. Har gått på ED en gang før i forbindelse med PCOS og at jeg ikke ble gravid. Men etter noen mnd med ED satt spiren!! Men nå var det de babykiloene da....

Donut sa for siden:

joda, neida....så.... :)

Hai Donaut eller hva var det du het igjen.. ja ja. Har du begynt med ed igjen nå da eller?
Jeg ferdig med første uke i fase 1 veiedag i morgen dvs mandag når jeg våkner en gang.. gleder meg.

Donut sa for siden:

Hei, hei!!
Jeg begynner i dag :) Skal ned 20 kg. Nå sitter jeg her å leser om ketose og ketosesticks som jeg skal få kjøpt meg. Dette skal gå bra :)

indi sa for siden:

Lykke til!:)

Donut sa for siden:

Takk for det :) Fikk endelig laget meg en ticker også...så nå gjenstår bare profilbildet så ingen tror at jeg er et donaut, men a donut :) som i smultring....hihihi...

Hi hi.. sikkert meg du sikter til nå ;)

Blir spennende å følge deg videre da. Lykke til!

Vekt etter 1 uke på ed viser minus 3.1 kg!!
[size=4][/size]
Hurra, Hurra, Hurra,

Yes, minus 1.9 denne uka, totalt minus 5 på 2 uker!!!

indi sa for siden:

Gratla!:)

olindy sa for siden:

Heisann. Det er så lite aktivitet inne på Eurodiett-tråden..... Er jeg den eneste som går på Eurodiett for tida:o

NO, jeg går også på Ed, jeg har jo journal i tillegg så skriver mye der jeg da! Fortell litt da, hvor lenge har du holdt på, resultater, osv osv....:heia:

Boffen sa for siden:

Jeg er med, men går litt trått no. Er i fase2 og vekt tapet har egentilg stoppet opp:( men har begynt å trene en del.... spinning flere ganger i uken og så går jeg tur med hunden hver kveld (det har jeg gjort hele tiden) med bra tempo og en strekning på ca 5 km. Skjønna egentilig ikke men tror at jeg glipper litt med maten. Har ikke lyst på mat men spiser for å spise (teller ikke karbo...:o) har en tanke på å gå til fase1 igjen for en periode. Hva tror dere?

Vi snakker fase 2 i eurodiett.. trenger ikke telle karbo her.. vi spiser jo nesten bare ferdig produkter bortsett fra et måltid pr dag.... skjønner ikke hvorfor du ikke går ned... hvor mange produkter spiser du hver dag?

Boffen sa for siden:

Jeg "spiser" 4 produkter hver dag. Hot Chocolate og sjokofrokost er det jeg holder meg til. Til det ene måltidet blir det som oftes kylling med rå grønnsaker som agurk, litt paprika og tomat til. Det blir også litt saus/dressing (party dressing eller ferdig bernesaus). Ha baket proteinbrødet som stod i ett ukeblad (ligner på Lollypops ketolysebrød) som jeg bruker som nistemat dersom det ikke passer med shaik:rolleyes:. Men jeg er dritt lei kylling:eek:. Fisk smaker ikke i det hele tatt:eek:. Det kan bli to grillpølser i stede:o - Gilde (sikkert ikke bra). Skal egentilg over på fase 3... men tror jeg holder meg til fase 1 og/eller fase 2.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.