Jeg vet at Fedon Lindberg tidligere har anbefalt Yoplait 0,1% som mellom-måltid. Jeg tok en sjekk på Dobbel 0% og det ser ut som om den har litt mer proteiner og litt mindre karber. Er denne enda mer å anbefale? Den smaker fantastisk, syns jeg... og jeg har lyst til å ta to i slengen, men det er kanskje ikke så bra?
2 bokser av den og en håndfull valnøtter.... er det ok som mellommåltid eller er det for mye? Hva skal jeg velge... 0,1% eller Dobbel 0%? :confused:
Jeg bruker 0.1% og 0,0% omhverandre, tror ikke det har noen stor betydning. Innholdsmessig er det lite forskjell. Til et mellommål på Lindberg er en youhurt og nøtter nok. Du skal i utgangspunktet ikke ha i deg mer enn en-1- porsjon meieriprodukter, dvs melk eller yoghurt pr dag. Men om det spiller noen stor rolle om du spiser to...neppe, og jeg er enig i at de er kjempegode!
Den største forskjellen er at dobbel 0 inneholder mer kunstig søtning. Så det blir en viurderingssak. jeg pleier også å bytte litt på.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.