< Tilbake til oversikten

Og 20 cm smeltet vekk

snowqueen sa for siden:

Over livet: - 7cm
Under bysten: -8cm
Over hoftene: -3
Lår: -1x2 = -2 cm ;)

-20 cm på 2 uker og 1 dag! :D
Tusen takk til frokostpannekakene, Kristins pizzabunn, og lavkarbo tortillas! Og dere, ikke minst! Takk til forumet og Torkil! Tusen, tusen takk! :) :)

Ja, og jeg har ikke vekt, men før jeg begynte veide jeg meg hjemme hos foreldrene mine, og i går veide jeg meg i treningshallen, og i følge den har jeg gått opp 7 kilo!:confused: :O
Jeg bare antar det er feil jeg, også fortsetter jeg å veie meg i treningshallen. Differansen mellom hver gang jeg veier meg blir i hvert fall riktig, selv om jeg ikke er helt sikker på hva jeg veier..

Jeg føler meg så mye bedre! :) Bedre hud, og så smalere mål allerede! Og huden! Herregud, huden.. Tusen takk til Ketolyse, og forumet, dere er verdens beste!! :*

Trampe70 sa for siden:

Det er bare herlig! :D Den følelsen av å krympe :D

Linn H sa for siden:

:heia:

Nitja sa for siden:

Så artig da :-D
Jeg tror jeg bare skal slutte og veie meg :-P
Verkta mi er helt på tryne kan vise alt fra 5 kg opp på bare sekunder til 5 kg ned 2 sek etterpå så den dro på ferie til vennina mi i dag :-P

Superleila sa for siden:

Så fint da, gratulerer så mye :heia:

Viktig å bruke samme vekt hver gang hvertfall, jeg var på vekta hos ei venninne og der veide jeg plutselig 3-4 kg mer enn hjemme... Så greit å holde seg til en :)

Vimpane sa for siden:

Utrolig bra.....:D Gratulerer

QueenConnie sa for siden:

Ja! enig med folket!
Hold deg til samme vekta, og ikke bytt vektens plass.

En kamerat av meg selger slike "fantastiske" apparter, igjennom MANGE år.
og han sier det att, plassering, temperatur, gulvet, NESTEN ALT!
har innslag på vekta.

Så mitt innspill og hans er:
"hold deg til din vekt, og bare din. Ha den på samme plassen hele tiden, la den bli stående. ikke legg den under vasken og dra den fram hver gang."

Dette kan ødelegge de utrolig sårbare, dritdårlige kinesiske duppedittene (han kameraten min hadde massa fancy ord, men jeg husker ingen av dem) blir meget fort "forandret"

:) ett tips bare!

Lava sa for siden:

Da jeg kjøpte vekt for mange år siden, en slik vanlig, uten digi tall,
så fikk jeg en på butikken til å veie seg, han viste han skulle være ca 80 kilo,
og vektene de hadde viste flere kilo forskjell... tok den som viste nærmest hans vekt..

hold deg til èn vekt, så ser du hvertfall hva som skjer.

Har du forresten veid deg hjemme hos foreldrene dine etterpå?

Nenne sa for siden:

Gratulerer så mye, du har vært kjempeflink og jeg regner med at du merker det godt !

Vekt ja.... :( Jeg gikk opp 60 kilo i går natt ! :eek: :eek: Snakk om vekt som har slått krøll på seg, badegulvet med varme var kanskje ikke riktig sted å ha den.....

Jabba sa for siden:

Og husk batteriene folkens - skift batterier hvis vekta begynner å oppføre seg "underlig"

frankhansen sa for siden:

Drit i vekta, ta heller bilde og se resultatene over tid!

Superleila sa for siden:

Jeg har ikke digitalvekt, men sånn med skive å greier, som jeg må justere til 0. Men den er til å stole på, så lenge man stiller den i 0 før man går på ;) Glemte det engang og gikk plutselig opp nesten 10kg på natta...

snowqueen sa for siden:

ÅÅÅH!!! :mad:

Gjett at jeg fant ut at jeg måler like mye som jeg gjorde før nå på kvelden, jeg har bare mistet cm når jeg måler meg tidlig! Selvfølgelig! Så logisk.. Nå, er jeg usikker! 2 uker, målene er tydligvis de samme, jeg veier mer, og nå sjekket jeg nettopp stixen, og jeg har poppet ut av ketose. :mad:

Vet, dere leser dette 5 ganger om dagen, men hva gjør jeg galt!? Jeg får i meg fett, jeg drikker 2-3 liter vann om dagen, spiser grønnsakene mine, jeg spiser 15-20 karber om dagen.. ÆSJ! Super bummer! Bummerbummerbummer! :(

Superleila sa for siden:

Tror det skal være maks 15 karber :)

Men jeg måler alltid på morgen jeg, slipper å bli deppa da ;)

Nitja sa for siden:

Prøv og gå gjennom ALT du har spist siste tiden og se om det kan ha sneket seg inn noe som ikke burde være der?
Kansje du må spise mer grønnsaker og mindre kjøtt en periode? (uten at jeg skal si sikkert for jeg er ganske så ny på dette).

Jabba sa for siden:

Nei, det er ikke max 15 karber - men mellom 15-20 karber.
Snowqueen - trener du? Spiser du mye meieriprodukter? Har du boka? I den står det en slags trinn for trinn veileding på hvordan du kan sette i gang vektnedgangen....

Kitt sa for siden:

Man skal ikke ha MAKS 15 karber, men ca 15!
Jeg går ikke ned i vekt om jeg ligger under 20, da går kroppen min i sparemodus! men så er jeg lit rar også,da!

Jeg veier meg nok nesten hver dag, men det er bare på torsdagene jeg noterer vekten og måler og sånt. Veier meg til samme tid på døgnet, i bare trusa, etter morgenens toalettbesøk! Setter vekten på nøyaktig samme flisen på badegulvet siden gulvet heller mot sluket.:p

Superleila sa for siden:

Oki :) Jeg prøver å ikke spise noen karber jeg da... og det går nesten bra ;)
jeg å veier i bare trusa på morgenen etter toalettbesøket :)

Carisma sa for siden:

Hvis du følger ketolyse, vil det ikke fungere om du ikke spiser mellom 15-20g karbo om dagen. Å kutte de helt ut, eller genrellt ligge under 15 vil sette kroppen på sparebluss og i værste fall føre til vektoppgang. Karbene bør komme fra grønnsaker.

Superleila sa for siden:

Såpass... Hvilke grønnsaker inneholder litt karber da? For spiser mye blomkål, broccoli, paprika, hjertesalat og agurk....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.