< Tilbake til oversikten

Slapp hud

Torleiv sa for siden:

Hei alle sammen.
Jeg er kjempefornøyd med kuren så lang. Har bare gått på den en uke men har allerede merket forskjell. Hvordan er det med huden når man blir slankere, vil den stramme seg opp etterhvert eller blir den værende dvask? Finnes det noen triks for å ikke få mannepupper som henger feks? mine har begybt å henge litt etter kuren å det ser ikke så bra ut, men jeg går jo ned i vekt da. Har gått ned 5 kg siden forrige onsdag.:D

Gerd sa for siden:

Grattis med pangstart :heia:

Huden vil nok trekke seg sammen etterhvert :ja: I rykk og napp, opplever jeg, i vertfall :)

anja82 sa for siden:

Gratulerer fra meg også, fant også et tips mot slapp hud men jeg er ikke sikker på at dette funker på mer enn ansiktet.

mamma87 sa for siden:

kommer ann på hvor mye man går ned og hvor fort. min hud er i hvertfall blitt slapp.

Max sa for siden:

Kommer veldig an på vekttap over hvor lang tid, tror jeg.

Jeg gikk ned 27 kg på 7 mnd for to år siden, og fikk ikke slapp hud, annet enn på magen, men den kommer aldri til å bli som et trommeskinn likevel etter to svangerskap. Jeg trente ganske moderat gjennom de månedene, og det hjalp nok meg en del.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.