lura sa for siden:
hei..leste på en tråd her inne at dere som driver med ketolyse ikke skal spise atkins barer.. hvorfor ikke det??jeg spiser en sånn daglig ca:)men jeg går heller ikke på ketolyse:)
lura sa for siden:
hei..leste på en tråd her inne at dere som driver med ketolyse ikke skal spise atkins barer.. hvorfor ikke det??jeg spiser en sånn daglig ca:)men jeg går heller ikke på ketolyse:)
Gerd sa for siden:
Fordi at på ketolyse bruker vi mat, og får i oss næring :)
lura sa for siden:
hehe,det var ett hipp som happ svar syns jeg:)griet å kunne ta en sånn til mellom måltid da man er på farta:)
Gerd sa for siden:
Joa, for din filosofi kanskje. Men på ketolysekuren er det mat vi slanker oss på :ja: Og følger reglene der :)
Jabba sa for siden:
Klart du kan det - det er det kun du som bestemmer - men det er bedre med mat....
lura sa for siden:
spørsmålet var bare hvorfor dere ikke kunne spise dem..var ikke annet jeg lurte på!har ikke lest ketolyse boka,derfor jeg spør..
Jabba sa for siden:
Jo - vi kan spise dem - men da må vi evt. ta konsekvensene med bl. a sukkersug....
QueenConnie sa for siden:
Jeg går på ketolyse, og jeg er 100% enig med gerd, om att man burde IKKE spise dem (fordi dem har inget med kuren å gjøre)...
Når det er sagt, på Thor Fosseid, som var min "opprinnelige" kur, kan man fint spise atkinsbarer, men uansett, det er ikke BRA.
opprettholder søtsuget, og den tankegangen mange har om å MÅ spise søtt hele tiden. Det er den tankegangen du må bli kvitt igjennom denne både fysiske og pykiske forandringen.
:)
OG! jeg veit de ikke er bra for meg, men jeg spiser ca en i uka :)
Jeg jobber som bartender, og løper verre enn verst,og for å ikke besvime under rushet, spiser jeg en atkinsbar (bare en halv en faktisk! orker ikke hele) ... det hjelper veldig på "kosen" og på humøret mitt.
Den feilien de fleste på Ketolyse har er att man spiser veldig mye søtt, selv om det er "lovlig". Jeg veit att Gerd er blant anna en '"bekjemper" mot dette.
Hvorfor kan ikke maten være Kos?
istedenfor en atkinsbar?
(dette ble ett langt å kjedelig inlegg, og jeg håper jeg fikk fram det jeg ville, haha^^ jeg er elendig på å formulere meg! :eek:)
anyway, lykke til :) :klem:
lura sa for siden:
jaja,takk for synspunkter..en av dem heldige jeg da kanskje som ikke får noe type søtsug av å spise disse:)men,men..har spist dem i flere år,aldri hatt noe problemer med det:):)
QueenConnie sa for siden:
ja, da er det bare å fortsette med dem da :) du har jo ganske høyt karboinntak på fossied, enn på ketolyse :) så det skal gå sååå bra så :)
Miaididie sa for siden:
Tor foseid kuren virker som bare d, selv om en spiser atkinsbarer.... har ikke trua på at noe kan virke noe bedre enn foseid kuren, ikke for meg i alle fall... og søtsuget kommer ikke om en spiser d.... holder med lura i denne saken
evro sa for siden:
Har også spist de på ketolyse. Det gikk greit med en halv om dagen. Men ble fysen på dem ja.. Og fikk litt hodepine, tror pga. søtstoffet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.