< Tilbake til oversikten

Gått ned

mamita30 sa for siden:

Siden oppstart forrige uke har jeg gått ned 2,5- 3 kg .. så nå er jeg superstolt..:p håper på forsatt nedgang denne uke, så blir spennende neste veiedag..

må bare bli litt flinkere til å ta ketolysetab og drikke mye mer vann ,i går drakk jeg kun et par kopper med te...

Men en ting til, hvordan kan man oppdatere tickeren uten å måtte lage ny hver gang?? hva skal man trykke på for at man slipper det ,har prøvd bare private og public data, eller er det et annet sted jeg skal trykke ??

hjelp ønskes .. plzzz:cool:

miss_chica sa for siden:

jeg skal akkurat til å gjøre det jeg også, men når man trykker på tickeren, så kommer det opp en side der man kan legge inn passord som gjør at den lagrer tickeren. når du trykker inn passordet, så kan du oppdatere endringer. skal gjøre det nå og skrive det ordrett når jeg er ferdig :)

miss_chica sa for siden:

sånn..først trykker man på pin, så edit/update weight data, så scroller du nedover og endrer vekten, helt nederst er det next, så kommer done og du kan lime inn den nye url en i signaturen din :D jadda, jeg prøver så godt jeg kan :o

Kitt sa for siden:

Jeg pleier ikke å lime inn den "nye" tickeren. Den oppdaterer seg automatisk.

Damita sa for siden:

Man trenger ikke lime den inn hver gang. Bare oppdatere vekten.. Da oppdaterer den seg selv :D

mamita30 sa for siden:

men når jeg trykker på tickeren min så skjer det ingenting... kommer ikke inn liksom... hmmm ..:(:confused:

hvis jeg trykker på noen av deres, så kommer jeg inn , men da passer jo ikke passordet:confused:

Damita sa for siden:

Det har faktisk skjedd for ei veninne av meg også. Merkelige greier.. Gå rett på tickerfactory.com og logg deg inn med ditt passord der.. se om det hjelper.. :)

Lizzi sa for siden:

Skjedde med meg og,- limte inn en ny oppdatert en og neste gang jeg skulle oppdatere fungerte det som det skulle :)

Damita sa for siden:

Innom med en god morgen :klem: og ønsker om en herlig dag :D:D:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.