< Tilbake til oversikten

Christines tanker og undringer.... :)

xtine sa for siden:

Hei hei!
Jeg er helt ny her inne på lavkorbo.no, og helt ny når det gjelder lavkarbo mat!
Jeg er en jente på siste året av 20 tallet, samboer og har en sønn på snart 2,5 år.
Bosatt på Hvaler og stortrives med det!
Jeg har i noen år nå følt meg ganske så overvektig,men har aldri fulgt noen diett slavisk. Bare prøvd til tider å tenke over hva som går inn i stryta ;)
Er nå kvitt nesten alle kiloene etter graviditeten...sluttet å gå på vekta når jeg hadde gått opp 25 kg,:eek: men det var helt på slutten så jeg konkluderer med at det er det jeg gikk opp. Av de kiloene så er det nå to,tre igjen...Har ikke stresset med å bli kvitt disse kiloene...De siste 7 har sittet godt,men når jeg kom i jobb igjen forsvant de fleste av disse også :) . Målet nå er i første omgang ned 10 kg.
Og dette er jo en dagbok så dagens status er slik:
Høyde: 177 cm
Dagens vekt pr mandag 02.02.09: 82,5 kg
Jeg begynte forrige onsdag og har bestemt meg for å ha veiedag på fredag(for kanskje å ha litt inspirasjon inn i helga...:) Syns det har gått veldig bra frem til nå.Litt mer planlegging kreves jo,men jeg syns ikke det er noe stress.Ikke foreløpig ihvertfall :p
Så nå er jeg veldig spent på veiingen på fredag (har klart å holde meg vekk fra vekta enn så lenge....)

Nå må jeg innrømme at jeg skal se på Cæsar :rulleøyneså jeg kommer tilbake senere!!
En veldig fin side dette!!

Xtine

Alyssa sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til :heia:

Damita sa for siden:

Velkommen og lykke til! :D

drømmer meg til Hvaler igjen Sukkkkkk :D:D:D

xtine sa for siden:

:) Takk takk...
Ja Hvaler er deilig!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.