wollafruen sa for siden:
Er inne i min 5. uke på andre runden, gikk opp, og så ikke noe ned i uke 2 og 3, men uke 4 var bra! Ned 1.1 kg :heia: Jippiii!!!
wollafruen sa for siden:
Er inne i min 5. uke på andre runden, gikk opp, og så ikke noe ned i uke 2 og 3, men uke 4 var bra! Ned 1.1 kg :heia: Jippiii!!!
Cathrine83 sa for siden:
Flinke du er, stå på videre :).
Kitt sa for siden:
Så deilig!:)
Grattis!:heia:
Siv J sa for siden:
Så flott - gratulerer.
Jeg er spent på min første veiing jeg også. Tar sikkert litt tid før jeg er inne i det, men du har vært kjempeflink. :gave:
Minni1 sa for siden:
Så bra.
:heia:
smil! sa for siden:
grattis!! håper det har løsnet for meg også når jeg skal veie meg på lørdag!!
krysser fingrene for meg selv... stått stille i tre uker....
Kakeåndsen sa for siden:
Hurra!!
Jeg er i min 6. uke nå, -4,1 kg tilsammen, og håper på at det løsner igjen for meg også snart (-3,3, +0,6, -1,8, +0,4, 0). Tror jeg skal kjøpe meg Wii og se om jeg trener mer da;)
fjanni sa for siden:
wolla!
så bra!! kan du trylle slik at mine løsner igjen også? jeg har begynt å skylde på vekta og tror den trenger nye batterier. hahaha.
Everio sa for siden:
:heia: kjempebra
Bellabo sa for siden:
Grattis !
totteline sa for siden:
sign denne
wollafruen sa for siden:
Trengte ikke trylle, er det som er så fint :) Bare fortsatte som jeg har gjort, går av seg selv :) Lykke til!
Labomba sa for siden:
:D Så flott!!
Det er det som er så bra, plutselig så løsner det bare lissom :p
Ofte så står vekten stille en stund, men hvis man måler seg viser seg som regel at man har gått inn i cm.
Stå på!! Flink er du!;)
safran sa for siden:
Så bra! Da er vi to, det har løsnet for meg også! :D
Wilhelmina sa for siden:
Kjempe bra. Det løser seg for flinke folk...:)
QueenConnie sa for siden:
Gratulerer!! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.