< Tilbake til oversikten

Sjokoladeostekake

going down sa for siden:

Kjeksen i bunnen bør vel også byttes ut med noe annet...:rolleyes:

quebec sa for siden:

Men herlighet, den såg jo bare knallgoe ut :)

Anne Karin sa for siden:

Bunnen kan lages av mandler og meierismør, litt kanel og ørlite chilipulver, det blir kriminelt godt.

Nenne sa for siden:

Eh, Baileys er vel heller ikke helt lurt hva gjelder kh ??

going down sa for siden:

5 ss gir vel ikke all verden med kh? Jeg tenkte egentlig bare å skippe det, men tror ikke det har så mye å si på en hel kake:cool:

Nenne sa for siden:

Blingsa på mengden...... :rodme:

going down sa for siden:

Litt for mye Bailys?:full:

Nenne sa for siden:

Hehe :D , om det vore så væl..... Nope, kan ikke skylde på det heller da jeg tar det heller rolig med alkohol for tiden, men jeg kjøpte meg 3 flasker vin i går - kanskje det holdt med tanken ? ;) Snakk om å være billig i drift....

deniz sa for siden:

hei hva med å bruke en sukkerfri irish coffee sirup i stedet for baileys? sånn som de bruker i latten og sånn?
hmmm, denne ser veldig god ut...:p

Mellon sa for siden:

Å finnes det, savner nemelig litt sirup i kaffien innimellom, er litt kos da når jeg får sirup i.

deniz sa for siden:

jepp finnes i allefall i irish creem, hasselnøtt, og karamell smak...de fleste kaffa barer i kristiansand har det. og kaffe og tè butikkene selger siruppene..der har de foresten også sukkerfri sjokolade sirup...
ja, når det gikk opp for meg at jeg kunne ha latte med sukkerfri sirup i ny å ne, da ble jeg kjemmpe glad...hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.