Ella-A sa for siden:
Min kjære var i trondheim og var innom Ultra, som jeg fikk tips om kanskje kunne ha ketolysepølse. Han spurte og ble henvist til noe som heter "Sojapølse", som har 4,5karbo, er dette greit?
Ella-A sa for siden:
Min kjære var i trondheim og var innom Ultra, som jeg fikk tips om kanskje kunne ha ketolysepølse. Han spurte og ble henvist til noe som heter "Sojapølse", som har 4,5karbo, er dette greit?
Tone-G sa for siden:
Da kan du jo like godt spise kyllingpølser da:)
Ella-A sa for siden:
Ja men hvordan ser ketolysepølse ut utenpå pakken og hvor mange karb er det?
Superleila sa for siden:
Men du kan jo spise mager wienerpølse og kylling/kalkun wienerpølse... har ikke hørt om soyapølser eller jeg.. :-)
luringen sa for siden:
soyapølser yech...er vel egentlig for vegatarianere vel?
Det heter vel ketolysepølser, så da har de sikkert ikke.. Enig med de andre, da kan du like godt spise oste/baconpølse etller andre vanlige sorter, les på pakka og finn den med minst kh i..
Trampe70 sa for siden:
Jeg kjøpte Ketolysepølser på Ultra (de to siste pakkene, ei og ei halv uka siden tenker jeg). Håper de får inn igjen! Jeg spurte etter ketolysepølser og ble vist hvor de ligger. De inneholder 0,2 KH pr 100 g. Står ketolysepølser på og pakken har de røde prikkene fra ketolysemerket på seg.
smil! sa for siden:
er det noen som har sett de i oslo eller akershus den siste tiden??? evt hvor... meny på jessheim hadde i allefall ikke...:mad:
Ella-A sa for siden:
oi såpass trampe, så da var du der og knabba dem før min sambo var der og spurte da..:p får se neste gang jeg skal til trondheim, er vel ikke så lenge til :) har nå soyapølsene da, får se om jeg tester dem. Har nemlig aldri "likt" pølser, bare stekt små biter og blandet med andre ting, så spiser liksom en halv pølse om gangen max, så kan vel se om jeg får ned en sånn en da, siden han tok seg bryet..:) Dessuten er jeg jo nesten veggis, så passer vel bra for meg..:p Men soyaburger er IKKE godt!
achillea sa for siden:
Et annet alternativ kan være å gå til slakter å se om de har egenproduserte pølser som ikke inneholder mye rart f.eks alla Idsøe sine. Disse er uten karbohydrater.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.