< Tilbake til oversikten

Bacon Explotion

trillian78 sa for siden:

:eek::eek: Jeg er målløs!

Men korv? Er ikke det pølse? Ser ut som om de har brukt en slags krydret kjøttdeig...?

elian sa for siden:

Italian sausage? Trodde det var kjøttdeig jeg..? Hmmm....

Men det ser digg ut :D

Synes bare det er litt rart... På det bildet hvor mans e at de begynner å rulle, så ser det ut som denne "kjøttdeigen" ligger underst (siden den kommer frem når de begynner å rulle, mener jeg) men på forklaringen trinn for trinn, er det jo dette rutete baconet som skal underst...

Zincite sa for siden:

Her er en annen variant - en rull med bacon og ost. Ser veldig godt ut, men jeg har ikke prøvd ennå :p

elian sa for siden:

Jeg vet hva jeg skal ha til middag neste uke :D

Veggpryd sa for siden:

Det så jo veldig godt ut med ost, da! :sikle: Jeg bare MÅ prøve dette. Mener jeg så "Sticky Fingers BBQ Sauce" på Rema 1000 for noen uker siden.

Odde sa for siden:

Stemmer nok det, men det står at du skal skille kjøttdeigen fra det ytre flettelaget og rulle den en runde først, så skal flettelaget rulles over.

Odde :D

Så vanvittig godt ut da, men ikke bruk bbq saus eller rub som er ferdigkjøpt da - de inneholder nok altfor mye karber.

danish sa for siden:

I slike øyeblikk er jeg glad jeg ikke er jøde eller muslim. Helt utrolig.

elian sa for siden:

Ahh... Så det var meningen man skulle LESE det som stod ved bildene, altså?? :o :D

Nå har jeg laget den nederste. Den med ost! M M M M M :p

SUPERDIGG!!! Hvorfor har jeg ikke kommet på dette før???

Jeg la et lag bacon, strødde over grillkrydder, hvitløkspulver og oregano. Stekte denne i panna en stund, strødde over revet ost og rullet sammen. Lot den ligge til osten inni var smeltet. Jeg hadde mer ost enn bacon. NAM!! :p Spiste dette med stekt blomkål til :)

sma sa for siden:

Wow! Den med ost så i alle fall god ut! :sikle:

Mosepjusk sa for siden:

Nammis!
Må prøves... som så mye annet her :smile:
Takk for tips og bilder :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.