Labomba sa for siden:
Staves det sånn, tru? :D
Er det noen som vet hvor møe karber det er i den?
Det er rett og slett det beste jeg vet, men finner ikke noen label som kan vise innholdet.
Labomba sa for siden:
Staves det sånn, tru? :D
Er det noen som vet hvor møe karber det er i den?
Det er rett og slett det beste jeg vet, men finner ikke noen label som kan vise innholdet.
lokkebiff sa for siden:
Jeg fant dette:
Total Fat 0g 0 %
Cholesterol 0mg 0 %
Sodium 100mg 4 %
Total Carb. 1g 0 %
Sugars 0g
Protein 0g
Ingredients: Worcestershire Sauce (Water, Vinegar, Corn Syrup, Sugar, Hydrolyzed Corn Protein, Salt, Caramel Color, Anchovy, Spices, Tamarind, Natural Flavorings), Vinegar, Aged Red Peppers, Sugar, Sherry Wine, Contains 2% or Less of Salt and Vegetable Gum.
Labomba sa for siden:
:p Tusen tusen takk!! Nå ble jeg kjempeglad faktisk.
Jeg elsker den i fløtesaus. Hvor finner du alle de der? De er ikke på flasken og ikke i den store matvaretabellen...;)
Er du litt sånn trylletroll:suss:
lokkebiff sa for siden:
Jeg googlet "worchestershiresaus", dermed fant jeg ut at den heter "Wine & pepper Worcestershire sauce"
Når jeg googlet det igjen, fant jeg denne siden: www.cajunsupermarket.com/product_info.php?products_id=903
Et helt detektivarbeid mao ;)
Carisma sa for siden:
Dessuten, om det hadde vært sukker i den så hadde det neppe blitt mye pr serving..... Jeg bruker også det endel, men ikke mange dråpene som trengs.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.