< Tilbake til oversikten

Ny her

Vimpane sa for siden:

Heisann.

Jeg er ny her inne og begynte på ketolyse kuren på mandag. Jeg er 29 år, to små barn og har minst 30 kilo for mye:(

JEg kjenner allerede at jeg sliter....:( Sliter med sult og sliter med hva i huleste jeg skal spise.....

Tror ikke at jeg får i meg for mye karbohydrater, men kjenner at jeg sliter litt med tanken på så mye fett man skal ha....(det går liksom på tvers av det jeg har lært før (grethe roede))

Men jeg går ikke ned....vekta står bom stille....:confused::confused::confused: Trodde liksom kiloene skulle "renne" av nå...og er så redd for at jeg gjør noe feil..

Takk for at du orket å lese innlegget mitt

Pearl sa for siden:

Velkommen hit. Hvis du skriver ned hva du spiser, er det lettere å gi deg råd. :)

Vimpane sa for siden:

Jeg ar vel ikke funnet "min greie" ennå

men her er noe hva jeg har spist:

frokost: egg og bacon, kokte egg med smør og litt salat, halv grilla kylling

lunsj: alltid salat med litt tomat, hvitost/fetaost, litt agurk og kjøtt(gjerne middagsrester)/egg og en liten dasj dressing (5g karber pr 100g)

middag: koteletter og fløtesaus med sopp, fisk og seterrømme, biffsnadder (kjøtt,løk,sjysaus,sopp),

Kvelds: omelett med hvitost, baconcrips (2,5g karber pr 100g), hender også at jeg glemmer kvelds da vi spiser så sen middag....

QueenConnie sa for siden:

jeg må tillate meg å si att du spiser en "del"... prøver å ikke høres ut som jeg er frekk, fordi jeg prøver virkelig å ikke være det

hva med å få enda mer fett,rømme,fløte inn i kostholdet? det skal fjerne litt av "sulten" :)

gode ønsker fra connie.

trillian78 sa for siden:

Jeg tror ikke Vimpane mener at hun spiser:
egg og bacon OG kokte egg med smør og litt salat OG halv grilla kylling til frokost for eksempel. Men heller: egg og bacon ELLER kokte egg med smør og litt salat ELLER halv grilla kylling.

Vimpane sa for siden:

ja det er det jeg mener....jeg brukte komma istedenfor ELLER.....

Spiser bare en av tingene til hvert måltid....

QueenConnie sa for siden:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH :) skjønner ;)

Vimpane sa for siden:

hihihi...ja jeg var vel litt dårlig på å forklare det skikkelig....:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.