spiste bare salat i går m. litt røkelaks/rømme - og litt bacon gull. + litt iskaffe m. fløte.
Spiste veldig lite - og gikk tur. Binner fettet seg til kroppen hvis en ikke spiser nok? Syns bare det var så rart at jeg skulle ha gått opp.
men må allikevel være fornøyd med vekttap på 7 kg siden 12. januar :p
Veier du deg hver dag? Hvis du gjør det ville eg stoppet med det. Vekta svinger ofte voldsomt og dermed er det bedre med en veiedag i uka som er offisiell slik at du slipper de små nedturene de dagene den faktisk viser opp.
Mensen har også noe å si så er den på vei så kan det være grunnen.
Men husk, for å forbrenne fett må man spise fett. Dermed er det overhodet ikke lurt å spise lite i den tro at det skal gå fortere nedover, for det gjør det ikke :)
Bare fortsett som du har gjort så går det seg til skal du se. Gikk selv opp 300 g i uke 3, men det forsvant fort gitt ;)
Nei den må ha fett for å forbrenne fett, kan dessverre ikke forklare helt hvorfor, men er en tråd her inne som forklarer det :)
Eg har pleeeeeeenty å ta av, men når eg sparer på fettet så går det saktere nedover dessverre :(
Husk også at bacongull er veldig salt og det binder vann. Eg har veiedag på lørdager og spiser kanskje baconkrisp på lørdagskvelden for da har eg nesten ei uke på å få ut all vannet som har bindet seg opp. Bacongull er ikke den kilden du bør bruke for å få i deg fett :)
Fløte, meierismør, rømme, oljer osv :)
He, he - bacongull er snacs, men mest proteiner. Fett ER vijtig her, og det er en kjempefin tråd her forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23555 hvor det forklares ganske bra. Veiing hver dag er farlig for humøret, best å ta det en gang i uka så jevner det seg ut.
Det er også tider man ikke går ned, men sammen - og det merkes ikke så godt om man ikke måler cm. i tillegg.
Til trøst, jeg har gått opp 1.6 i helga. Mensen, forkjølelse og mye salt i maten. Regner med at det forsvinner snart av seg selv. Veier meg stort sett hver dag, og regner ukas laveste som gjeldende.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.