< Tilbake til oversikten

Rådløs, maktesløs, valgets kval

Nynne&#9829; sa for siden:

Nå er jeg lei altså. innser at jeg ikke kan gjøre noe halvhjertet. Har siden 1 januar spist lavkarbo ispedd med eurodiett produkter. + unnet meg litt frukt og div. Har gått ned litt, men i dag visste vekta opp alt sammen + 0.5 kg til. Ser jo at jeg må være mye mere striks i kosthodet. Jeg er insulinresistent så tåler visst karbs dårligere enn jeg egnetlig trodde.

Så er det valgets kval da, skal jeg fortsette med Eurodiett som jeg jo har hatt fantastiske resultater med.. men som jeg er litt lei av. Eller skal jeg beg på ketolysekur?? grr føler meg bare så frustert i dag og vaklevåren, kunne ønske jeg fikk noen gode råd fra dere. Kjenner jeg beg å bli deppa av dette her...

indi sa for siden:

Penger ut av vinduet å bruke edpulvergreier samtidig som du ikke er i ketose.... altså hvis du spiser frukt!
hva du gjør kommer vel an på hvor mye mer du skal ned i vekt? det kan jo være greit med en pause... om den ikke er for lang! :)

Har nok hatt pause for lenge og jeg går bare oppover, må ta i et tak, Ja enig med du at ed produkter er for dyrt til å sløses bort sånn som jeg har holdt på.

lokkebiff sa for siden:

Husker jeg feil, eller gikk du på Skaldeman en periode?
Isåfall, hvordan gikk det?

Enid sa for siden:

Du - hva med å gjøre ED uten produktene da? Funker veldig fint det også :ja:
Du skal jo ikke ned så mye, så vidt jeg husker, så da passer det kanskje med fase 2 og 3, uten produkter?

Håper det ordner seg! :klem:

Forsøkte skaldeman ja men gikk bare nd 0,6 kg eller noe sånnt, så etter 3-4uker gav jeg opp.

Det å spise slik vi gjorde i fase 3 og 4 Enid er ikke det veldig likt ketolysekuren? Føler jeg trenger en pang start så vurderer ed igjen. Skal tenke på det iløpet av helgen, tenkte lese boken om ketolysekuren en gang til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.