Jeg er i gang med ketolysekuren for første gang, startet opp 5 januar. Har til nå gått ned 3 kg med målsetting om 10 kg. Den siste uka har jeg hatt lite utslag på stix. Inntil forrige fredag hadde jeg mørk rosa utslag på stix, men nå får jeg ikke mer enn +5 eller +10. Har ikke gjort noen endringer i kosten den siste uka. Har testet både på kveld og på morgen men stix viser det samme. I går spiste jeg bare 10 karber og i dag tidlig er den fortsatt bare + 10. Spiller det noen rolle? Syns bare det er så merkelig siden jeg den første tida hadde mye kraftigere utslag.
En annen ting, er det noen som vet om det er OK å bruke chlorella på ketolyse?
Chlorella er en ferskvannsalge som er en av de mest næringsrike i verden. Det er den planten som inneholder mest klorofyll, den virker positivt for fordøyelsen, div. hudlidelser (acne, eksem), har en utrensende effekt på kroppen m.m. Den inneholder ikke mye karb. (1 g per dagsdose), men lurer på om noen vet om andre indikasjoner for ikke å bruke den ved et ketogent kosthold?
Kankskje du kan fortelle om erfaringer med vidundermiddelet når du har prøvd det Det høres spennende ut. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.