< Tilbake til oversikten

Atkins produkter - igjen

Albertine sa for siden:

Nå vurderer jeg å importere noen produkter fra Atkins for å få litt variasjon og gjøre livet litt lettere, men hva i huleste skal jeg kjøpe? Splenda må jeg vel ha, selv om jeg ikke aner hvordan det smaker. Kan noen fortelle meg det? Bars, shakes, mixes, jeg blir litt forvirra jeg.

Hvilke produkter har dere prøvd,og hvordan likte dere dem?

elian sa for siden:

Jeg har kjøpt:

Atkins Advantage bar (Variety pack.) 5 x 5 smaker. jeg likte kun cocos og den med peanøtter. Har spist de andre og, men det var bare i steden for å kaste de....

Atkins Morning shine bar apple&crisp! DISSE ER KNALLGODE!!!!!!!!! :p

Coockie mix, har ikke prøvd ennå

Pan-cake mix, har ikke prøvd ennå

Skal snart sende inn ny bestilling jeg også.... Glemte jo å bestille splenda da jeg handlet sist da! :mad:

mofe sa for siden:

Håh, ja, dette vil jeg også vite! :)

HP sa for siden:

Bars! :D Choclate Lovers og Favorits Pack, 3x5 i hver! :D

Også splenda da. Begge typer, packets og granular så ser du hva du liker. :ja:

Summer sa for siden:

Når det gjelder splenda er porsjonspakkene søtere enn den store pakken.:)

NettaMamma sa for siden:

Hvor får man kjøpt produktene???:confused:

Iset sa for siden:

[url]www.atkins.com[/url] (gå på "shop" øverst til høyre på siden). :)

Jeg er avhengig av ketchupen.
Ellers har jeg bestilt:

grillsaus
advantagebars (alle). Gode alle sammen
de fleste sjokoladene, nam nam
marengs, fysj
pannekakemiks (buttermilk og vanlig). ganske gode
quiche-miks (ikke prøvd enda)
vannbakkelsmix (kjempegode)
splenda
advantage jordbærshake (de drikke-ferdige boksene, utrooolig gode)
cola, sjokolade og karamellsirup.

mofe sa for siden:

Hvor mye betalte du Iset, med frakt og alt? :)

Iset sa for siden:

Hmm :tenke:
Det er jo ganske dyrt med toll og slikt, og frakten er temmelig dyr, siden det er så langt.

Jeg bestilte for rundt 1000 kr, og jeg tror det ble 3-400 kr i toll. Iallefall 300 kr. Frakten fikk jeg på en måte gratis, da man får endel avslag om man bestiller over 900 kr eller noe sånt.

Tja si 1400 kr totalt ca. Da bestilte jeg jo ganske mye. :)

Nå kommer jo produktene til Norge i januar, så da slipper vi å bestille. :D Iallefall ganske mye.

Fedonisten sa for siden:

Noen som VET hvilke produkter som kommer? Er det fra nyttår - eller februar eller no' sånt?

.....snope-sjuk Fedonist.....

Iset sa for siden:

Advantage-barene kommer iallefall - garantert.
Ellers leste jeg at det kommer iskrem, kakemikser, bakemikser, sjokolader og slike ting. Har ikke helt oversikten men det er iallefall endel. :)

De skal lanseres 1. januar, håper ikke det blir forsinket. De skal selges i helsekost (tror og HÅÅÅÅÅÅPER jeg), Seven-Eleven og Narvesen, samt Rema. :)

NettaMamma sa for siden:

ÅH, så bra, da blir det lettere å holde seg unna snop og greier:D

Fedonisten sa for siden:

....blir vel ikke å holde seg unna snop hvis man spiser godteriet til Atkins vel.....:cool: :p :D

Nille sa for siden:

Dere som gleder dere får håpe at dere også tåler maltitol da !! :p

NettaMamma sa for siden:

Oiii. hva er det fo noe??:confused:

Iset sa for siden:

Det er det søtstoffet de bruker i endel sukkerfrie produkter, som Cavalier sjokolader og noen Atkinsprodukter. Mange får magesjau av de, jeg kan bare spise ca 50 gram av malitiolsøtet sjokolade, før jeg sitter på do hele kvelden med fødselssmerter. :(

Men er ikke de fleste Atkinsproduktene søtet med splenda da?? Trodde det var derfor de kom nå til neste år, siden splenda nettopp er blitt godkjent i Norge. :confused:

Nille sa for siden:

Det var en eller annen i det amerikanske forumet som fortalte årsaken til at Splenda ikke kan brukes som søtstoff alene i varer som sjokolade & sånn. Det ar en kjemisk årsak. Skal prøve å finne tilbake til det og kopiere det inn her. Svaret kom etter at jeg gledestrålende hadde funnet Atkins produkter "with Splenda" - og gledet med til å få dem. Så kom denne "iddioten" og fortalte at de måtte inneholde maltitol el. lign også. Jeg trodde IKKE på det, når jeg fikk produktet sto det "with Splenda" foran på pakka og på baksiden sto det også maltitol ....... sjiiiipt !! :o

Aline sa for siden:

juhuuu!!!

enda flere lakserende godterier... ;)

aldri mere forstoppelse... :rolleyes:

Nille sa for siden:

Fant det !! Har lett igjennom hele journalen min i det andre forumet ! Jeg var med niesene og bestilte varer - de bor i London og tok det med hjem til påske:

Gjett om jeg gledet meg til disse !:p

Helt til jeg fikk dem og oppdaget at de inneholt Maltitol - og min kjære venninde Gilibel skrev:

Siden ble dette bekreftet fra flere plasser, men jeg finner ikke postene !!:mad:

Iset sa for siden:

AAAARGH!!! Jeg tåler jo nesten ikke maltitol, etter en halv plate Cavalier sitter jeg på do hele kvelden med DE smertene.... Det er et rent helvete. Hadde det bare vært "utrensning" hadde jeg ikke brydd meg så mye, om jeg var hjemme vel og merke hehehe. Men pga smertene orker jeg det ikke!

HELSIKE!

expresso91 sa for siden:

Jeg heller tåler ikke maltitol..Det er helt forferdelig smerter jeg får! Forrige gang når jeg hadde godte kick så hadde jeg de smertene i et helt døgn, før de slapp taket.Da spiste jeg kanskje ti geledrops, i bar og en halv dropseske..oioioi...det er det værste jeg har vært med på!!:eek:

Ellers så kan jeg anbefale Toffee bits..disse er dritgode og inneholder kun 1 g net carbs ;)

og jeg fikk varene etter 8 dager, så det gikk fort :D

Nille sa for siden:

Vi kan jo håpe at de har funnet et sukkeralkohol enn maltitol da !
Toffee bits har 1 gram karbo pr stk. Og spiser du for mange av de kommer nok magen til å reagere også. På pakka står det:
[font=Verdana][/font]

mofe sa for siden:

Noen som aner noe om akkurat hvilke produkter som kommer?

Så det sto noen varer lenger opp i tråden her..

Eller kanskje vi bare må vente til 1. januar og se? Hohoo.. gleder meg! :)

Roy82 sa for siden:

Når man har bestilt produkter fra usa, kommer tollavgiften i egen regning etter man har motatt produktene?

Iset sa for siden:

Jepp. Gjerne 1-2 måneder etterpå.

elian sa for siden:

Her i Hallingdal har Narvesen tatt inn Advantage baren (den vanlige med sjokosmak) og sjokoladen. Ikke noe mer, så det var dårlig utvalg.
På Rema 1000 fikk jeg følgende svar i går, da jeg spurte om/når produktene kom:

"Nei, nå som det er brudd mellom Reitan og Middelfart er det nok litt usikkert om det skal være noe sammarbeid mellom dem..." :eek:

Er de virkelig seriøse???? Er de ikke voksne mennesker da?? Celina og Ole Robert trenger ikke akkurat å jobbe sammen selv om Rema selger varene hennes??

Roy82 sa for siden:

hvis man bestiller produkter fra atkins usa til noen man kjenner i sverige, vil det blir toll på de varene da?

elian sa for siden:

Det vet jeg ikke, men jeg regner med at man må fortolle vare inn i Sverige også... men tollen blir sikkert mindre....

Nille sa for siden:

Ja !! :ja: Jeg har bestilt fra Atkins sammen med en svensk venninde. Like mye toll der virker det som ! Og strengt tatt, - gjør du det lovlig, sakla du betale toll fra Sverige til Norge fordi varene er produsert i USA (land utenfor EU!):p

Albertine sa for siden:

Nå sitter jeg med Atkins på tråden her, bestiller som en gal. Vet ikke om jeg får med meg alt jeg vil ha da, men det årnær sæ sikkert. Litt skuffet over at Splenda Granular er utgått da, men pyttpytt.

Aline sa for siden:

lykke til :)

Albertine sa for siden:

gjemmer innkjøpslista langt unna Mannen og håper han aldri får se hvor mye penger shoppingen kosta

OIOIOIOI!!!

Men nå får jeg bra mye rart å boltre meg i....slurp

Alfie sa for siden:

Du er'ke aleine - heldigvis kommer alltid bilen fra FedEx på et tidspunkt da ingen andre enn meg og Marte er hjemme. Og Marte er tett ei potte, etter å ha blitt bestukket med tunfisk ;)

Roy82 sa for siden:

Hvor lang tid tar det som regel før dere før varene fra usa? jeg har venta nå i 11 dager...
Forrige gange jeg bestilte sto han på døra her etter 4 dager bare.

Albertine sa for siden:

Aner ikke jeg, er helt ny i bestillpåinternettgamet...:p

Alfie sa for siden:

Ei snau uke tok det sist.. Overraskende kjapt, for å si det sånn. Men så betaler vi for ekspresstransport og, så sånn sett skulle det vel bare mangle...

Ruska sa for siden:

Jeg har ikke kjøpt noen av Atkins produkuktene, bortsett fra Atkins barene, Morning Shine barer og sjokolade-shaken.

[color=darkred][/color]
Men har veldig lyst til å prøve disse bake-og pannekakemixene.
[color=darkred][/color]
Men si meg, når bruker dere Spendia ??? Jeg bruker aldri søtningsstoff til noe jeg.... :cool:

Nille sa for siden:

Jeg bruker av og til Splenda i smoothien min...... men max 1 ts - og det er skjelden. Ellers bruker jeg det til nåe jeg en skjelden gang lager ostekake eller andre "lovlige" bakerting. Har nesten vennet meg av med søtt, så ofte blir der ikke nei......:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.