Jabba sa for siden:
Siden veiinga i dag ikke gikk riktig slik jeg så gjerne ville den skulle - så nå ønsker jeg å be om litt hjelp til å se over matinntaket mitt.....
Jeg har altså gått opp i vekt (200 gr) siden sist torsdag og hvis det nå viser seg at jeg spiser "feil" er det greit å snu på flisa fortere enn svint.
Her ser dere vekta mi:
Startvekt 108 kg 08.11.08
13.11.08 - 106,4 kg
20.11.08 - 106,4 kg
27.11.08 - 105,6 kg
04.11.08 - 104,8 kg
11.12.08 - 103,7 kg
18.12.08 - 103,2 kg
23.12.08 - 103,0 kg
31.12.08 - 103,1 kg
08.01.09 - 102,1 kg
15.01.09 - 100,9 kg
22.01.09 - 100,0 kg
Og her er matinntaket mitt i løpet av ei typisk uke:
Frokost: varierer mellom 2 egg (kokte, stekte og eggerøre) & bacon, en gang i uka en skive med ketolysevennlig brød eller Oopsies, eller middagsrester
Lunch: kjøtt fra varmedisken og agurk til
Middag: Kjøtt, fugl eller fisk med diverse grønnsaker (brokkoli, blomkål, rosenkål, minimais), championg
Kveldsmat: egg & bacon, litt paprika og/eller agurk, middagsrester eller ca en gang i uka en skive med ketolysevennlig brød eller Oopsie rolls
Innimellom - hvis jeg blir sulten, spiser jeg litt hasselnøtter (har spist siden begynnelsen av kuren)
Jeg får i meg 6-7 SS MCT-olje til dagen
Jeg steker all maten i masse meierismør og lasser på med smør på tallerkenen.
Meieriprodukter bruker jeg i grunnen lite av med unntak av smør da
Jeg drikker 2-3 l vann til dagen
Jeg drikker 4 - 6 kopper te til dagen med 3 sukketter i hver kopp (har gjort siden begynnelsen av kuren)
Av pålegg så bruker jeg skinkepålegg, ost, roastbiff, leverpostei og bittelitt syltetøy (Heistad)
Jeg drikker ca 1 1/2 l Cola Zero i uka
Jeg spiser 100 gr Anton Berg i uka
Jeg spiser ca en pose med Bacongull i uka
Spiser en halv pose med IFA daglig (har gjort siden begynnelsen av kuren)
Jeg tar Ketolysetablettene hver dag
- Har vært i Ketose hele tiden utenom pause på et par dager i jula....
Det er en stund siden jeg slutta å telle karbene - men etter et kjapt overslag regner jeg med at jeg ligger på ca 15-20 k til dagen. Spiser en del grønnsaker til middagen så der blir inntaket ganske stort.
Jeg trener ikke - har ikke gjort det i noen særlig grad siden jeg begynte....men går en i jobben min...
Så - hva tror dere.....?
Jeg henger meg ikke så fryktelig opp i de 200 gr jeg har gått opp - det er ikke mye når man tenker etter....det som irriterer meg er alle de grammene jeg egentlig jeg skulle ha gått ned og som jeg nå har gått glipp av.....:mad:
Ville jo så gjerne være under streken nå.......
Syklus / mens og slikt - har hormonspiral og mensen har vært helt på bærtur siden jeg begynte så jeg vet ikke om jeg bare har "uka" nå. Men føler jeg ikke har hatt noen store svingninger i disse periodene før....
Har ikke fått vært på do skikkelig på en stund og føler meg litt "stinn". Skal lage Gerd sin fløtegrøt på lørdag (da har jeg fri) og forhåpentligvis tilbringe noen stunder på do.....ler
Noen tanker???