< Tilbake til oversikten

Noen som har erfaring med store Ifa?

Ada sa for siden:

Dette er min tredje uke med ketolysekuren, og det har gått kjempefint frem til i dag. Plutselig har jeg kjempelyst på gotteri og har nå kjøpt meg en pose med store Ifa med jordbærsmak nam, nam. Men hva kan konsekvensene bli hvis jeg putter i meg en hel pose (noe jeg er troende til å gjøre akkurat nå)?:o:o:o

Blir kjempe glad for å høre andres erfaringer med dette:)

blåbær sa for siden:

Magen din lager leven! Det gjør hvertfall min etter en dose ... Mange får luftproblemer, tror jeg, men jeg får bare masse rare lyder.

Cammis sa for siden:

Jeg får godt humør,pluss litt luft. Men det var noen som sa at "det du ikke kan holde i hånda kan du slippe",hehe=)

Skautrollet sa for siden:

Ingen bivirkninger her, bare deilig å ha noe å sutte på innimellom. Men har vel heller ikke prøvd en hel pose i slengen.

Har fortsatt ikke hatt søtsug eller godtebegjær etter at jeg la om kostholdet. Har smakt både sukkerfri sjokolade og pepsi-max, men det smaker bare kunstig og ekkelt :p

ayli sa for siden:

Stikkord: Gjennomtrekk!!!

Ella-A sa for siden:

huff stakkars dere, for meg fungerer det veldig bra, har faktisk spist 1 1/2pose idag :p det er ikke helt bra med et så stort inntak selvfølgelig, sånn generelt uansett om man går på kur eller ikke. Men jeg opplever ikke noe rart med det, jeg fungerer som normalt. Tåler all maltitol jeg vil ha :)

Labomba sa for siden:

Nei, men vet det er mange her som spiser dem, så så veldig farlig kan det jo ikke være.
Spiser en halv eske med lækerol en gang i blandt, liker dem bedre.
Så lenge du tåler det er det nok ingen fare:)

Vimpane sa for siden:

Men er det "safe" å spise slike.....med tanke på å fortsatt holde seg i ketose....

For mye sukkerfritt inneholder soritol, og det er blir som sukker i kroppen.... (stod noe slikt i ketolyseboka)

Men kanskje ikke dem inneholder sorbitol...hvis ikke så er jo det rednignen for meg altså....:)

balloon sa for siden:

Store Ifa inneholder ikke sorbitol. :)

Ella-A sa for siden:

Store IFA er veldig safe ja, er under en karb i en pose også. Så om du vil, og tåler, kan du spise en slik pose hver dag uten at du skal falle ut av ketose av den grunn. I teorien ihvertfall, alle reagerer jo forskjellig, men jeg kan spise så masse IFA jeg vil uten noe problem i forhold til ketose eller mageproblemer :)

Vimpane sa for siden:

Jøss...så bra....da har jeg noe å ty til hvis det blir for ille...:)

Labomba sa for siden:

Min venninde spiste en pakke med Lækerol hver eneste dag, og hun gikk ned 25 kg på ketolysekuren. :p
Det er derfor jeg tør å spise dem ;)

Chunky sa for siden:

Jeg sjekket disse tidligere i dag etter råd her inne. Ikke på grunn av søtsug, men på grunn av ånden du får når du er i ketose :) Jeg regnet ut at det ble 15 gram karbo på en pakke á 31 gram. Jeg hengte den i hvert fall tilbake. Men det er mulig at jeg husker feil, og at det var 15 gram per 100 gram. Posen inneholder i hvert fall 31 gram, så i beste fall er det 5 gram, i verste fall 15.

Superleila sa for siden:

Jeg tar meg en pastill hvis det passer seg jeg, også spiser jeg tyggis, men da bare en halv av gangen og det funker for meg :) Det er pga ånden og smaken i munnen altså, for den er så fæl...

Ella-A sa for siden:

IFA søt lakris (stor pose ja! - ikke små esker, de er ikke lov!) :
Karbohydrat: 47gram ------- pr 31gram: 15g
sukkerarter: <0,5g ------- pr 31gram: <0,2g
sukkeralkoholer: 45gram ------- pr 31gram: 14g

Sukkeralkoholer trekkes fra! Dvs det er ca 1karb i en hel pose, sååå en hel pose på en dag går supert! Spiser en hel pose hver dag på jobb, og har gått ned 4,1kg på 18 dager.. ;)

Hvis du regner i forhold til tre poser, dvs ca 100g blir det jo 2 karb, så er ikke helt en karb i en pose, men greit å regne det om du tar å jafser innpå med en hel pose ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.