Er i min tredje uke på ketolyse nå, men blir ikke kvitt følgende problem, -
er stadig svimmel, føler at alt inni hodet gynger, akkurat som om jeg får litt synsforstyrrelser, og er stadig litt småkvalm.
Føles nesten som om jeg skulle være litt småfull hele tiden.
Andre som har samme erfaringer............eller gode råd.
Ps. Drikker mye vann altså :).......og tar tablettene.
Og karbene kommer i hovedsak fra meieriprodukter og grønnsaker?
Jeg har gått ned 1,5kg på de to ukene jeg har holdt på.. Ikke så mye, men iallefall riktig vei ;)
Karbene kommer i fra meieriprodukter, grønnsaker og salat ja.
Men er jo redd at det blir litt mye meieriprodukter, er veldig glad i cottage cheese og rømme.
Tror også jeg får nok fett gjennom rømme, fløte, smør osv.
Tar i tillegg mct oljen.
Jeg har den dumme uvanen å gå på vekta hver dag, men det jeg ser er at de periodene jeg spiser lite karbohydrater, teller og står i så går jeg lite ned. Men når jeg sluttet å regne og bare telte sånn ca i hodet mitt og økte bittelittegranne på garboinntaket mitt så går jeg ned.
Nå har ikke jeg holdt på så lenge så dette er jo korte perioder og jeg vet jo ikke hvordan det blir fremover.
Jeg har gått på lavkarbo/ketolyse i 8 uker nå. Er også mye svimmel. Syns d er ekkelt, og det går utover treningen min. Føle meg for sliten til å trene så mye som jeg gjord før.. Har den siste uka lagt inn hva jeg spiser på diett.no. Jeg ligger på 75% fett og ca 4% karber. drikker mye i løpet av hele dagen. Tar ikke ketolysetablettene. Syns de er for dyre... :-(
Er du helt sikker på at det har med kuren å gjøre? Det er mange grunner til å føle seg som du beskriver, så kan det være et sammentreff i tid og ikke kuren?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.