< Tilbake til oversikten

Rockering

smil! sa for siden:

er det noen av dere som har prøvd/bruker denne rockeringen som er så populær nå?

har den noe effekt?? vurderer innkjøp av en slik en.. ser nemlig at de har fått den inn på intersport.

smil! sa for siden:

tusen takk! da tror jeg jaggu jeg skal stoppe på intersport og se om de har slik på vei hjem idag..!!

takker og bukker Gerd!

Elephanta sa for siden:

Jeg har børsta støvet av min rockering og rocker i vei hver dag når mini har luren sin. Det er bra trening, og gøy! :D

smil! sa for siden:

så bra! synes du den har noen effekt da??

Elephanta sa for siden:

Har vel ikke holdt på lenge nok til at jeg vet om det har noen effekt enda. Men har i hvertfall fått blåmerker og er litt støl her og der, så jeg regner da med at det er godt for noe i hvertfall ;) Spennende å se, skal være ivrig framover!

Lindabtn sa for siden:

Den har SUPER effekt. Mamma brukte den hver dag i en mnd og gikk inn mange cm rundt magen. Jeg har ikke kommet så langt enda, men jobber med saken.
Uansett om jeg ikke går inn cm, er det fortsatt moro å holde på :p

Gulla sa for siden:

Hei der, har bare lyst til å fortelle om min erfaring med rockeringen "Innersvingen", som den heter. Jeg har, etter snart 3 måneders bruk, 20 min hver dag, gått ned 7 cm i livet! Og det uten at jeg har gått ned i vekt..noe som heller ikke er mitt mål. Men at denne rockeringen er effektiv når det gjelder å trene rygg, mage og sideflesk, er jeg ikke i tvil om. Bare husk å begynne forsiktig, kanskje 3-5 minutter til hver side og øke på etterhvert som du blir vant til den. Det står i bruksanvisningen at man ikke skal rocke mer enn 20 minutter om gangen. Dette betyr ikke at man ikke kan rocke flere ganger pr. dag, det hender jeg tar en omgang på kveldstid også. Dersom du har plass foran Tv'en går de 20 minuttene svært fort om det er et spennende program å se. Lykke til, stå på og snart vil du måtte bruke bukse seler!

smil! sa for siden:

typisk! de hadde dem ikke på intersport på skedsmo senteret.... arg!!
da får jeg vel kanskje bestille det fra intersport sin nettbutikk da, om ingen vet hvor i oslo/akershus jeg kan få tak i den???

scartz sa for siden:

hvor mye koster de ?

Gulla sa for siden:

Jeg tror vekten av rockeringen "Innersvingen" har stor betydning. Jeg har en som veier 2,2 kilo og det er den tyngste. På steder hvor trimkonseptet "Innersvingen" (kun for kvinner) finnes, kan man kjøpe rockeringen. Tror prisen der er 522,- Dersom du finner et slikt sted, kan du også få prøve for å sjekke best vekt, de kommer i 3 utgaver for voksne. Den fra Trumf er på 1,7 kilo om jeg husker rett.

Martheing84 sa for siden:

Anbefaler alle som er intressert i trening med rockering å sjekke ut hoop dance. Dette er en mye mer allsidig treningsform enn å bare stå med en tung ring rundt livet, i tilegg til at man slipper ryggproblemer, tisbegrensninger osv som gjærne føler med ringer som er for tunge eller for små :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.