< Tilbake til oversikten

Omgangssyken

Cammis sa for siden:

:(Lurer på om noen har noe tips på hva jeg kan spise.... orker ikke tanken på fett,selv om jeg sikkert trenger det!!! Er helt tom..... Fyser så veldig på et fint rundstykke med leverpostei...nam nam

Kitt sa for siden:

Er du syk, spiser du akkurat det du har lyst på!:D

Kur/diett kan du fortsette med når du er i form igjen!

Bare spis rundstykke med leverpostei, du!:sikle:

God bedring!:klem:

Cammis sa for siden:

Takk takk,får vel bare legge kuren litt til side,veldig kjipt! Men noe må jeg bare få i meg,det går jo helt rundt her....

Pearl sa for siden:

Du må for all del spise det kroppen klarer å holde på når du har omgangssyke. For meg pelier det å være tørre kjeks og innmaten i hvitt brød. Det suger godt opp. Ketose kan du gå inn igjen i når du blir frisk. God bedring.:helsesjek

Cammis sa for siden:

Ja....ikke no moro!!! Håper ikke dette setter meg veldig langt tilbake,men men ikke noe å gjøre med. Føler liksom at jeg har sprekt når jeg spiste vanlig brød og det var ikke noe god følelse.....men alt som heter bacon og fløte gjør meg rett og slett dårlig nå...
Men takk for litt medlidenhet,det hjelper alltid=) =)

Pearl sa for siden:

Det er ikke sikkert du går opp i vekt. Jeg hadde omgangssyke etter jul. Spiste brød og kjeks og gikk ikke opp et gram. Var nok mye næring som forsvant.

Everio sa for siden:

:klem: god bedring. Lå selv sist uke, og det endte opp at jeg ikke spiste noe som helst. Har laget meg noen "knekkebrød" og de var det første jeg klarte å spise dagen etterpå.

Linn H sa for siden:

God bedring :klem:

Spis det du har lyst på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.