Er det noen som har prøvd denne oppskriften? (Fra boken Naturlig slank - med kost i balanse 2001).
Da lurer jeg fælt på om det var en suksess! Lagde det i dag, og en større fiasko på kjøkkenet har jeg aldri opplevd før! :p
Følgte oppskriften, men endte opp med noen udefinerbare, blå-grå deigete kompakte klatter som var svidd på utsiden og rå inni, og smaken var bare helt grusommelig!!
Og jeg som trodde det skulle bli så godt... :p
Må bare kaste alt sammen... med litt frykt for at det kanskje vil krype opp av søpla og ta meg når jeg sover.
Jeg tror ikke han har prøvd de selv, engang? For både jeg og venner har prøvd å lage dem flere ganger, men ender opp med samme resultat som deg hver gang, og jeg er ikke akkurat en katastrofe på kjøkkenet til vanlig.
Skjønte de måtte være litt merkelige, hehe. Men hvis tynner dem litt ut med melk og steker dem i vaffeljernet, så går det ann å steke dem, fant jeg ut. Men det gjør ikke smaken stort bedre...
Så jeg KAN lage pannekaker med egg, cc, olje, havregryn/kruskakli og søtstoff? Skulle til å lage denne blåbærpannekakegreia i morgen, men det skjønner jeg ikke er noen vits :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.