< Tilbake til oversikten

Lindbergs Blåbærpannekaker

Bambolona sa for siden:

Er det noen som har prøvd denne oppskriften? (Fra boken Naturlig slank - med kost i balanse 2001).
Da lurer jeg fælt på om det var en suksess! Lagde det i dag, og en større fiasko på kjøkkenet har jeg aldri opplevd før! :p
Følgte oppskriften, men endte opp med noen udefinerbare, blå-grå deigete kompakte klatter som var svidd på utsiden og rå inni, og smaken var bare helt grusommelig!!
Og jeg som trodde det skulle bli så godt... :p

Må bare kaste alt sammen... med litt frykt for at det kanskje vil krype opp av søpla og ta meg når jeg sover.

Iset sa for siden:

Jeg tror ikke han har prøvd de selv, engang? For både jeg og venner har prøvd å lage dem flere ganger, men ender opp med samme resultat som deg hver gang, og jeg er ikke akkurat en katastrofe på kjøkkenet til vanlig.

Bambolona sa for siden:

Skjønte de måtte være litt merkelige, hehe. Men hvis tynner dem litt ut med melk og steker dem i vaffeljernet, så går det ann å steke dem, fant jeg ut. Men det gjør ikke smaken stort bedre...

Marita sa for siden:

Så jeg KAN lage pannekaker med egg, cc, olje, havregryn/kruskakli og søtstoff? Skulle til å lage denne blåbærpannekakegreia i morgen, men det skjønner jeg ikke er noen vits :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.