miss_chica sa for siden:
Jeg har spurt om dette før, men jeg finner det ikke!
Hvor leter jeg? Har titta på ultra og meny, men ser dem ikke. ligger de ikke sammen med vanlige pølser? må jeg på helsekosten?:confused:
miss_chica sa for siden:
Jeg har spurt om dette før, men jeg finner det ikke!
Hvor leter jeg? Har titta på ultra og meny, men ser dem ikke. ligger de ikke sammen med vanlige pølser? må jeg på helsekosten?:confused:
smil! sa for siden:
mins å huske at noen sa de hadde det på Centra v kalbakken....
Carisma sa for siden:
Hmm, Meny kalbakken? Jeg sa de kanskje hadde de der, for de har veldig bra utvalg på de andre tingene fra Ketolyse. Pulver, bakemix, sticks og bøker/DVD. Skal innom og grave etter pølser i dag, så jeg kan rapportere hva jeg fant i ettermiddag :)
miss_chica sa for siden:
supert!
har lyst på pølser en dag, så skrik ut om du finner! da kjører jeg gjerne gjennom hele byen bare for de :D
Ada sa for siden:
Jeg kjøper pølser i fra Idsøe hos Gutta på Haugen (på St. Hans haugen). De er super gode og inneholder ingen karbohydrater. Har nettopp spist en :p:p:p
Pinklady sa for siden:
Meny på Oslo Cuty har de! JEg var akkurat innom Meny på Coflluseum og jeg så de ikke i butikken, men spurte heller ikke da jeg ikke er særlig gla i pørlser uansett! men kjøpte soyapulver og bakepulver:)
egg&bacon sa for siden:
Meny OsloCity! Pølsene ligger i fryseskap ved pølserene.Og rett forran "helse"maten. Har de ikke spørr... kansje de har på bak rommet. Kjøpte i dag :D
medas sa for siden:
Var å kjøpte ketolysepølsene på Meny oslo city i sta. Måtte smake på en grillpølse og den var GOD, men det sto ikke oppgitt karbeinnhold dessverre.
The Dude sa for siden:
Slaktere pleier som regel ha et par versjoner av pølser som er laget uten stivelse. Spør så får du sikkert noen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.