Vekta har stått BOM stille den siste tiden! Men, dette har skjedd tidligere også, for så å plutselig rase nedover. Så jeg tar det ikke så tungt, - passer kanskje heller litt bedre på hva jeg faktisk spiser. :D Kanskje jeg rett og slett ikke får i meg de karbene jeg skal, - tror det kan være det... Jajja...
Ja, jeg eeeer flink og holder meg unna alt jeg skal holde meg unna! :):)
Jeg går UANSETT bare å gleeeeder meg til å komme under 90 kg og se åtti-ett-eller-annet. :D:D
Skjønner hva du mener med streken ja....mitt første delmål er under 100 kg og sist jeg veide meg var jeg akkurat 100,00 kg.....så den streken skal forhåpentligvis viskes ut på neste veiedag - som er på torsdag!!!
Jeg hadde veiedag idag, og vekta har endelig krøpet under 100kg...hadde ikke så mange kilo over 100, men det gjør noe psykisk med en når vekta bare er tosiffra og ikke tresiffra...:)
Neste delmål er 95 kg.....
Masse lykke til alle sammen....syns det mange flinke her inne....osm har klart å tatt av så mange kilo....jeg bøyer meg i støvet av beundring. KJEMPEFLOTT JOBBA FOLKENS!!!!!:D
Innom med ønsker om en alldeles nydelig dag :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.