Jeg skal gifte meg, den 31.12.2009! så det er ett mål å komme inn i denne kjolen/overdelen !
Jeg vil ikke ha kjolen! bare overdelen!
Kjolen skal være slik <3<3
Dette hadde vært en DRØM!!
Enn annen drøm er å kunne kjøpe meg en skinnjakke :)
Jeg har aldri fått kjøpt meg det, pga jeg er litt en omvendt pyramide :p
Tynne bein,Liten rumpe, stor mage, store armer, og rundt i trynet:p
Hva drømmer du om å ha på deg?
ps: Du har lov til å poste flere ganger:p
Jeg hadde aldri brukt skjørt eller kjoler før jeg gikk ned i vekt,
så jeg drømte om å gå i søte, små, sexye og lekre kjoler og skjørt :D
Lårkort... Bare armer... Utrigninger... :D
Nå har jeg skapet fullt av div. slike "lekkerbiskner" :cool:
Og det føltes virkelig som en drøm å kunne ta på seg slike plagg,
som jeg tidligere bare (ja nettopp) kun hadde drømt om... :o
Har ikke hatt på meg kjole siden jeg var lita jente så det drømmer jeg om !
Og gjerne høye støvletter! Og singlet topper - uten å måtte skjems over diiiiiigre armer!
Og forresten - enig med kommentaren om salg her tidligere....
Har mange ganger tenkt (og misunt) dem som kan plukke ut masse klær for en slikk og ingenting....må jo være såååå gøy! I stedet for å gå på stormote å kjøpe et telt for flere hundre liksom....
:confused::confused:
Jeg bruker topper som kun finnes i stormote (til nød de største vanlige på Lindex og kappahl), men jeg bruker likevel ofte mindre penger på klær enn de fleste jeg kjenner. Og jeg handler MYE klær! :D Men jeg er nøye med hvor jeg handler det. Går ikke på de dyreste plassene, bl.a fordi jeg syns de klærne er stusselige i tillegg til unødvendig dyre. HM, Lindex, Kappahl, Zizzi osv har en god del tøfft og ganske rimelig. Og ofte salg. Ellers bestilleg jeg fra Ellos og josefsson, eller catalog, som er outlet for de og klærne virkelig gis bort :rolleyes:
Ellers er jo sportmann eller hva de heter på nett ganske rimelige, men jeg har aldri bestillt derfra.
For min del tror jeg det kan bli økonomisk ruin å kunne kjøpe hvilke klær jeg vil.... :D Men det jeg drømmer mest om, er smarte jobbklær!
Jeg gleder meg mest til å handle jeans på Vero Moda! Og søte topper og korte kjoler som kan brukes til jeans. Gleder meg også til å bruke skjørt, for det føler jeg meg ikke vel i nå :)
Og støvletter!
Jeg skulle så gjerne gått noen søte topper uten å måtte ha en eller annen jakke over for å prøve å skjule valker. Skulle gjerne gått i singlet og spaghetti-topper til sommern uten å være redd for å vise fender-armene mine. :(
Jeg føler meg stort sett vel i alt selv om jeg ikke er kjempeslank akkurat, bortsett fra én ting; Kjole med åpen rygg! Det har jeg lyst til å kunne gå i. Det er liksom der fettet sitter som hardest på meg; På ryggen :o
Jeg har ikke spesielt lyst til å gifte meg, men det hadde ikke vært meg imot å komme inn i de kjolene dine. Ja, og så har jeg lyst å passe en trang dongrybukse som er lav i livet.
Jeg har en drøm om å prøve klær uten å måtte manne meg opp i flere dager.....blir ofte så skuffet. Jobber i butikk og ser kunder prøve og tenker "den vil jeg også ha" også ser jeg ut som en dass når jeg tar det på=)
En vakker brudekjole!!!!!!!
Høres kanskje litt rart ut, men jeg drømmer om å kunne gå med den Guess-olabuksa som jeg kjøpte tre-fire nummer for liten for to år siden. Jeg var igang med en annen slankekur (husker ikke hvilken), og var optimistisk..:(
Er blitt optimistisk igjen nå, men denne gangen tror jeg at jeg skal klare det, jeg må bare holde ut og være tålmodig.:rolleyes:
Jeg håper at kroppen min er lett nok og sterk nok til å kunne spille beachvolleyball til sommeren.. og så håper jeg at jeg tør å spille i treningstopp og shorts/hotpants. :rolleyes:
Dessuten har jeg veldig lyst på slik grønn jakke som hun til venstre i bildet har :)
(Det er et bilde fra serien The L Word - veldig masse fine klær der synes jeg)
Jeg hadde BODD i prøverommet om jeg jobba i klesbutikk :D Samme hvor deprimerende mesteparten hadde vært, så er det verdt det når men finner akkurat den ene tingen man kan bruke og se OK ut i :rolleyes: Shoppingmottoet mitt er "let og du skal finne" :D
(Desverre er det også "Jeg kommer aldri til å finne noe sopm passer igjen så jeg MÅ bare kjøpe denne")... :flau:
tro meg, jeg var butikksjef var i hele 8 mnd (finanskrisen drepte den butikken til slutt) og jeg er drittlei alt som hette klær i den butikken.
DRITTLEI! alt sammen..... du ser dem dag inn, dag ut...
må selge hvert eneste plagg hele dagen.. til forskjellige personer. :p
:love: Eh, egentlig kunne jeg godt tenke meg å kle meg litt sexy for mannen min...
Og det å kunne kjøpe ett par jeans uten at vommen henger på utsiden hadde jo vært deilig :p:_plystre:
Det kommer det kommer sier jeg bare. Det tar bare litt tid og krefter å nå målet. :visemuskl
Joa.. hun har slanka seg en del.. :) Men magen kan jeg bare drømme om.. selv om jeg skal operere den etter slankinga.. Men igjen, det er lov å drømme ;)
Jeg drømmer igrunnen ikke om åvære så slank, jeg. men jeg trenger å gå ned for helsas skyld. Synes det går greit å finne klær i min stil uansett jeg:)
Det eneste jeg drømmer om må vell være og kunne gå med armløse plagg, det kan jeg ikke engang når jeg er slank så den drømmen er forgjeves.
Viktig tror jeg å finne sin stil og bli den beste mulige utgaven av seg selv...tjukk lr tynn...alle kan bli flotte synes jeg, med litt omtanke ogr rett klesvalg:)
Synes de har så fine klær fra container. Kjøpte noen lekre kjoler fra de i fjor vår men med + 10kg sitter de ikke akkurat så lekkert på kroppen min lenger. Så ønsket mitt er å komme inn i disse kjolene igen. :)
har lyst å kjøpe meg alt av klær i størrelse 38 tilslutt jeg:D men har lyst på noen sneisne dongeri bukser og singletter :rolleyes: skal jaggu bli hot hot hot:stortsmil
Jeg har nettopp gått gjennom kofferten min full av omsybare klær og stoffrester og kom over en vest jeg kjøpte i full optimisme fra en sånn tjuekronerskurv på Fretex for en del år siden.
Jeg husker at den gikk til under arma, jeg kunne med andre ord ha fått den igjen dersom jeg hadde to vester :p
Nå var det kanskje ti cm igjen til den kunne kneppes, så den vil jeg gjerne få på meg snart!
Den har sånn herredressnitt, dødsfin!
Begge er litt posete rundt magen, og det passer meg perfekt ;) Jeg har en lysegrå skjorte som jeg kan ha under på jobb. Til sommeren håper jeg å ha litt brunere og fastere overarmer, så da tror jeg at jeg skal driste meg til å bruke dem uten noe under :)
Søta, det har veldig mye med kroppsype å gjøre. Jeg som ikke har noe særlig midje å snakke om ville sett ut som trailer trash i den buksa der, mens den på en kurvete frøken som deg vil se überlekker ut! :o
photo: hehe. ja jeg var ikke så seriøs da. men det er forskjell på normalt liv og liv som ehm... kjønnshårene vises. hehe. ;p mange som har litt ekstra på siden av magen som kunne sett "bedre" ut om de hadde bukser som var bittelitt høyere!
Det er nok mest ment å ha under klærne.. Tenkte på de som sliter med mye hengemage (som meg selv) Kjett når man skal ha på seg bukser med lavt liv, klær som er smale i midjen.. osv..
Men de finnes i vanlig utgave også.. Helt korsett... (inkl bh)
"sengevarianten" finner du neppe på Lindex ;)
Nei.. Det er ikke sånn som du knyter... Det er sånn hemper.. (som på bh).. Magekorsettet er veldig tøyelig, med spiler, og strammer opp bedre enn lignende "truser". Men overhode ikke ubehagelig.. (med mindre du kjøper en som er alt for liten) :D:D:D
Ikke det at jeg la merke til det da, ei heller drømte om å bli kvitt den uvanen (for jeg var den ikke bevisst)
men jeg er blitt klar over det nå i ettertiden og er bare sååå glad for at jeg ikke trenger å gjøre det lenger...
Altså det å sitte med en pute, et pledd, en genser, en jakke (uansett tilgjengelig egentlig) over magen.... :(
huff, det var jeg fæl på å gjøre før i tiden.... Men jeg klarte å avvenne meg selv da jeg så det på bilder, for det ser faktisk mye teitere ut og mer avslørende med en stor pute der enn en valk :p Så var det dette med selvtillit da :rolleyes: Midt på sommern og et stort ullteppe foran magen, ser ikke bra ut lissom....
Åh totally! MÅ ha pute over magen når jeg er på fest og har stramme fintopper på meg :p Lurer på om andre noen gang legger merke til det.. Må jo se litt funky ut. Men ingen som noen gang har kommentert det til meg.
Derfor må man bare stå å danse hele kvelden for da er det ingen som ser magen som når du sitter nede...... Eller sitte ved et bord så den blir "gjemt" under bordet :lol:
Hahaha... Ja, det med pute foran magen kjenner jeg meg veldig godt igjen i! Det er godt det ikke bare er meg som alltid sitter med en pute i fanget :lol:
ah, pute, jakke e.l over magen driver jeg og med :S Men ikke til vanlig, mest om jeg feks er på fly eller sitter lenge på buss. Jeg synes det er godt å ha et lite trykk på magen, og hvile hendene litt høyere enn rett ned.. men det ser sikkert ikke spesielt kult ut ;)
Ja men det er så cooomfy :p kan sleppe ut magen litt ;p Har jeg ingenting forran sitter jeg stiv som en pinne og tviholder magen inne! Og det er ikke behagelig når man skal drikke å kose seg med venner! (men gjør sikkert underverk for magemusklene!)
Haha, puta! En klassiker. Jeg slutta med det et sted along the way. Plutselig en dag innså jeg at jeg ikke satt der og knadde en pute lenger. Så jeg antar puta forsvant et eller annet sted blant de tjue kiloene som har forsvunnet. Sweet.
Haha...ja den puta er klassisk..usj, må slutte med det!!
Å gå med kortermet vil jeg!! :o ellers er jeg fullstendig klesgaaaal og har klær i lange baner. Finner lett klær, er fortsatt på de største str i "vanlig klær" hyllene. Men nå blir det andre boller, vil gjerne ned i 38.
Men SILJE!!!! har du bestilt de kjolene på nettet, eller finnes de i Oasis butikkene? Digga den til høyre!!!
ja puta ja!! huff og huff. merket at jeg gjorde det i jula etter at julekiloene hadde sneket seg på og jeg hadde forspist meg på pinnekjøtt. skulle ut med noen venner og jeg var ikke i stand til å holde magen inne pga alt pinnekjøttet. hahahaha!
jeg legger godt merke til folk som prøver å skjule magen men jeg sier jo ikke noe til de om det da. en gang hadde jeg en venninne som bestandig gikk med for korte, stramme topper som kjæresten hennes satt å dro ned når den forsvant opp og viste kosemagen hennes. det irriterte meg mer. om hun var komfortabel i toppen sin så burde ikke han gå å rette på det liksom. grr.
Ja men vi som er overvektige merker jo selvfølgelig når andre bruker puta, for vi vet hva det går i. jeg tenker mer på personer som ikke har vektproblemer. spesielt gutter. tror ikke di tar den..
Dessverre sender ikke nettbutikken til Oasis til Norge :( Så jeg har kjøpt de på den butikken som ligger i Hegdehaugsveien. Jeg kjøpte først den til høgre, og så så jeg den til venstre når jeg var på vei ut. Hadde litt sånn dårlig samvittighet for å kjøpe begge, men fant ut at jeg ikke har vært ute på byen siden 8. nov, og da drakk jeg bare to øl... så jeg prøver å trøste meg med at jeg må ha spart litt penger der...
Selv om det forsåvidt går mye penger på mat for tida. Jaja ;)
welcome to the club. :( mine også er RIMELIG uheldig. Jeg har ingen rumpe, syltynne lår og legger. Den digre magen, bittesmå pupper og gedigne armer og ansikt.
[quote=QueenConnie;641030welcome to the club. :( mine også er RIMELIG uheldig. Jeg har ingen rumpe, syltynne lår og legger. Den digre magen, bittesmå pupper og gedigne armer og ansikt. [/quote]
Hmm, tynne bein, og vekta på midten ellet på topp er typisk PCO...
nemlig.. jeg fikk endelig brev i posten fra sykehuset i går, jeg har gått med dette her i 2 år og har klaget på att legenen mine skal finne ut hva det var, ingen av dem visste noen ting.
så til slutt måtte jeg finne det ut sjøl!.
en halvtime på google fant jeg det vettu.
og legen bekreftet dette dagen etterpå.
Når eg har nådd drømme vekten skal eg overkomme min høydeskrekk :stortsmil .. og lære å "gå skikkelig" i høghelte pene svarte sko;).. (sko'ene står allerede i hylla uti gangen.. venter bare på kiloene..) Også kjøpe meg pen svart kjole for første gang på 10år..
Jeg vil ha bukser, jeg! Selv om jeg er glad i å gå i skjørt, så hadde det vært greit å kunne ta på seg bukser i blant! Dessuten viser det jo rompa litt bedre enn skjørt gjør, og rompa mi er bra :p
Men lårene derimot ... :cool: Og magen :nei:
Ellers vil jeg egentlig ha samme type klær som nå - men bare mange flere :D
Sært det der med pute forresten! Har aldri tenkt på eller hørt om noen som har gjort det før, så det overrasker meg at så mange her gjør det. Kanskje jeg har et friere forhold til magen min enn jeg innbiller meg :p
Haha, jeg fikk beskjed av legen min om å slutte med pommes frittes jeg. Hu er så fjern hu dama der, og anklagde meg for å spise chips og hamburger hver dag. Så dro jeg til mammas fastlege og etter et lite kvarter der fant vi ut at det var PCOS på meg også.
Jeg vil forresten ha ALT dere har snakket om her inne jeg! Søte sommerkjoler på en stram, fin og solbrunn kropp står nok på topplisten, ingenting er så fint som det.. :)
Nei, det er sant! Hadde endelig mannet meg opp for å snakke om vektproblemet mitt, så får jeg den slengt i trynet. Hadde jeg fått lov skulle jeg stappa dama med pommes frittes så det tøyt ut av øra på'a! :p
Det der med puten fikk meg til å huske at dette var noe jeg gjorde når jeg var ganske ung. Men den gang var jeg syltynn. Tror det hadde noe med selvfølelsen å gjøre. Den er faktisk mye bedre nå når jeg er større og som voksen har jeg aldri trengt en sånn pute. :)
Det er et år siden dette skjedde nå og jeg har byttet fastlege. For å si det sånn så "driter" jeg i hele dama, hun jobber ikke lenger på legekontoret jeg var på heller - så kanskje det er noen andre som har rapportert henne. Men jeg skal love deg jeg hadde en mor som gikk i fyr og flamme da hun fikk greie på dette og hadde lyst til å putte dama i frityrgryta. :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.