Jeg går på ketolysekuren.
Gikk ned 3 kg første uka. Jeg har hatt utslag på stixene hele tiden, men i dag da jeg lurte meg på vekten, hadde jeg plutselig gått opp 1,5 kg..
Hvordan er det mulig, egentlig??
Jeg holder meg til det jeg skal. Spiser tabelettene mine, sjekker med stixene, og føler jeg gjør ting riktig. Jeg har ganske mange kilo jeg skal ned.... En ting jeg hr gjort annerledes de siste dagen er at jeg har tatt meg to store ifa til dagen. Men likevel utslag på stix.. Har aldri klart å få den mørkeste fargen, men balanserer mellom nr to og nr tre...
Det er mange ting som kan virke inn. Første uka er det ofte et stort vekttap fordi du mister det vannet som er bundet i karohydratlagerne du bruker opp når du kommer i ketose. Hvis du i utgangspunktet har en høy kroppsvekt, er 1,5kg ikke så mye, og ofte kan vekta svinge fra dag til dag. Bare mage og tarminnholdet varierer jo hele tiden. Du burde ikke forvente så stort vektap som første uka, i tilfelle du blir skuffa...:)
Hva med å ikke veie seg så ofte? Tror det skal gå veldig bra etterhvert, jeg. Bare gi deg selv tid:)
Titt tei :D [color=darkgreen][/color] Kan det være mens/eggløsnings-periode? [color=darkgreen][/color] Drikker du nok vann? 2-3 liter dagen :) [color=darkgreen][/color] Men det kan rett og slett være kroppen som har fått et "sjokk" av første ukas nedgang :ja: Og er rett og slett forvirra og må "tenke" seg om :) [color=darkgreen][/color] Fortsett som du gjør, så kommer kroppen etter :)
Jupp, vanlig å hoppe opp 1-2 kilo på vekta da :ja: Slipper etter et par tre dager som oftest. de hormonene,de hormonene
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.