Klumpedama sa for siden:
Samboeren min liker ikke egg (bacon er derimot null problem ;) ) Hva kan han spise i stedet? :)
Klumpedama sa for siden:
Samboeren min liker ikke egg (bacon er derimot null problem ;) ) Hva kan han spise i stedet? :)
Iset sa for siden:
Alt annet, som er fattig på karbo? Kjøtt, fisk, kylling, grønnsaker, meieriprodukter ... :p Det er jo så mye å spise. Et lavkarbobrød med pålegg? Bacon og grønnsaker? Middagsrester?
2ne sa for siden:
Hei Iset
Er kjempeimponert over din vektnedgang !!! Du er min inspirasjon, jeg er i samme vektklasse som du var da du startet. Hvordan i all verden klarte du og holde "koken" ? Jeg skal begynne på Ketolysedietten, leser meg "opp" tips fra dere som er drevne i gamet. Er fullstendig karboslave, men noe må skje her nå. Trodde at det gikk bra hvis man spiste protein og fett, men ser at man kan stagnere hvis man ikke spiser karber også, er helt grønn i dette - hvilke karber kan man spise ?
Iset sa for siden:
Sjekk kostholdsfilosofi-boksen min nederst på innlegget mitt. ;)
donjuanwannabe sa for siden:
Enda mer bacon! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.