vet ikke om det allerede er prøvd ut, men har i dag lagd "sukkerbrød" på oopsie rolls oppskriften og bare tilsatt 3-4 ts sukrin..det ble utrolig bra!!! lagde bøtekake med heistad syltetøy og vaniljekrem i og det ble til at de andre gjestene heller ville ha min enn den andre laget på vanlige usunne sukkerbrød og andre ingredienser...yey... kjempe glad!!!
så tilsatte jeg 3-4 ts sukrin. og 15 dråper vaniljeessens
du skiler eggene, blander plommene med kremost og vaniljeessens til jevn konsistens, i en annen bolle pisker du hvitene, bakepulveret og sukrinen stivt.. til slutt blander du dette forsiktig med plommene.
jeg tegnet like ringer på bakepapir og fordelte røren ut på 3 papir, stekte i 20-25 min på 150 grader...namme namm..
dette var en liten kake, kan være en ide og dobble oppskriften hvis du vil ha en real størrelse... enjoy
ikke noe poblem. bare gøy å dele det man har glede av selv...
en annen ting jeg syntes var godt var å lage små runde lefse str av disse og bare ha smør på.. smakte som sveler yntes jeg da...hehe...bare litt mindre sukrin...
Hei:) Det er mange bløtkakebunn oppskrifter her, så her er det noe for enhver smak. Oopsies er et godt alternativ som bløtkakebunn, og på det amerikanske nettstedet jeg var inne på når jeg leste om oopsier, ble Oopsie oppskriften brukt til ALT mellom himmel og jord! Bløtkakebunner, Tiramisu, Napoleonskake, rundstykker, smultringer, sjokoladekaker andre kaker osv, osv...</strong> <strong>Sjekk ut DENNE Tiramisuen!!! Uhmmmmmmmmm:sikle::sikle:
[color=darkred][/color] Sender deg denne linken også, for denne har jeg fått enormt med respons, skryt og klapp på skuldra av.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=287111#post287111 [color=darkred][/color] Så har du noe og velge i. Denne er heeeeeelt uten nøtter, Soja, sukker, fruktose, mel, frø osv. Så de fleste skal kunne spise den her. [color=darkred][/color] Takk for påminnelsen om Oopsier! Fint når flere drar gode oppskrifter frem i lyset sånn at vi har masse og velge i! Tror jammen jeg skal lage meg noen Oopsier jeg...
[color=darkred][/color] * løper for og sjekke om jeg har kremost og nok egg.....:spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.