Nå går jeg på ketolyse, men når (hvis?) jeg når målet mitt og går over på generell lavkarbo, hva vil skje med kroppen og vekten hvis jeg f.eks. tar én dag i mnd hvor jeg skeier ut med en stor godtepose og en pose chips f.eks.?
Er det helt umulig, ødelegger jeg alt da?
(Ja, jeg har lest Slank med Ketolysekuren:))
Beklager hvis det finnes en tråd om dette allerede, dette er min første tråd som forumbruker:rolleyes:
Vil nå tro at du går ut av ketose da...og at det muligens vil ta dager å komme inn i ketose igjen...så er vel kanskje lurt å tenke gjennom om det er verdt det..å skeie ut slik? Har vært fristet innimellom til å bare feks spise en vanlig sjokolade,men har vel kommet frem til at denne gangen skal jeg klare å gjennomføre det jeg har begynt på. Og tenker jeg etter så er egentlig ikke den sjokoladen så god ;)
Når du anser deg for ferdigslanket, og er flink og klarer å vedlikeholde,
da skjer det ingen skade (vektmessig) om du skeier ut en dag i mnd. :)
En annen sak er om du kommer til å synes det er verdt det,
med tanke på hvordan kroppen reagerer på en slik overdose av raske karbohydrater...:rolleyes:
Men det finner du tidsnok ut ;)
Takk for svar begge to:)
Ja, jeg har forstått det sånn at man gjerne tåler karbohydrater mye mindre etter ferdig kur, men jeg må innrømme at jeg savner salt lakrisen liiiiiiiiitt:rolleyes:
Jeg har bare holdt på i en uke men er storfornøyd. Spiser masse god mat, er fornøyd og glad og føler meg helt annerledes. Det var også et stort bonus da jeg gikk på vekten i morges at jeg hadde tatt av 2 kg på denne uken:D
Ta gjerne en titt på bloggen min hvis dere er interesserte:)
Tok en deilig kafè kjeks på slutten av Ketolysekuren sist (etter ca 3 mnd), og den "ut av meg sjæl opplevelsen" med svimmelhet, kvalme, kaldsvette og hodepine jeg fikk etter den nytelsen gjorde det rett og slett ikke verdt det. Hadde vel ikke kastet meg over sukkergigantene om jeg skulle "skeiet ut", men hadde vel heller valgt pasta eller mat jeg hadde savnet om så.
Du gjør dine egne erfaringer, men hvor verdt det er det egentlig?;)
Lykke til vidre:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.