< Tilbake til oversikten

Buuuhuuuu

MHM sa for siden:

Hvorfor popper alle opp med sånne derre vektreduksjons-linjer i signaturen med vektpil eller vektskilpadde eller vektsommerfugl eller vektvekt? Hvorfor skjønte alle dette på en gang? Hvorfor skjønner ikke jeg hvordan dere får det til? :(

ryli sa for siden:

Det står jo tickerfactory.com på alle sammen, så kanskje det er en ide å starte å lete der?:confused:

Ikke vet jeg, er jo bare en dum og blond østfolding. :D

HP sa for siden:

:lol:

ryli sa for siden:

Var nok litt for kjapp her. Klarer ikke å få den frem, jeg. Den er med i forhåndsvisningsbildet, men den kommer ikke med i meldingene. HP???

ryli sa for siden:

Nå var den med likevel. :confused: :confused: :confused:

MHM sa for siden:

Tøffen.... :cool:

ryli sa for siden:

MHM sa for siden:

HAH!

Klarte det jeg!

ryli sa for siden:

Du får til det meste, du!;)

Nille sa for siden:

Dere var søren meg raskere i oppfattelsen enn jeg trodde !

Hadde tenkt å poste link og fremgangsmåte skikkelig, men det ser jeg jo ikke er nødvendig !!:p

Huldr sa for siden:

Jeg vil også ha... fikk lagd meg en, men skjønner ikke hvordan jeg skal få den inn i signaturen min! :o

(Og jeg som trodde jeg var glup... :rolleyes: )

OK - nå SKAL jeg legge meg..... :p :sove:

Marianne sa for siden:

Jeg fikk feil første gangen, men NÅ gikk det! Eller?

Huldr sa for siden:

Veldig fin ticker (så på den samme selv, men satte sammen en annen til slutt :) ) ......men HVORDAN fikk du det til, Marianne??? :confused:

Snart bare jeg som ikke har jo... :o

Marianne sa for siden:

Skriver forklaringen her jeg. Sikkert flere som sliter nå og i fremtiden...som jeg gjorde:
[color=teal][/color]
Jeg gikk inn på: www.tickerfactory.com
[color=teal][/color]
På første siden velger jeg Weight Tracker og trykker på NEXT-knappen
På neste side velger jeg stige og trykker på NEXT-knappen
Så er det den lille vekta eller figuren som står for tur, videre NEXT
OG SÅ skal du komme inn på en side som spør deg om du skal vise vekten din i pund eller kilo, start-vekten, nå-vekten og mål-vekten din (og det var denne siden jeg ikke fikk opp første gangene jeg prøvde).
Når du da kommer til neste side, skal den vise hvordan tickeren din ble! (Gjorde den det - det sleit jeg med at den ikke gjorde først).
Merk av og kopier all teksten i første boksen som heter bbCode og lim den inn i din "endre signatur" i kontrollpanelet.
[color=teal][/color]
Sånn gjorde jeg det i hvert fall. Gleder meg til å se din! Det var så mye å velge mellom at jeg hadde vanskelig med å velge!
:klem: marianne
[color=teal][/color]

Marianne sa for siden:

Huldr sa for siden:

Fikk det til selv! Tenkte ikke på at det var et bilde... :rolleyes:

Marianne, ikke bytt! :eek: Mente bare at det var morsomt at vi har satt sammen likt. Jeg bare eksperimenterte til jeg fant den jeg ville ha, og det er denne:

Huldr sa for siden:

Nå så jeg forklaringen din også! Tusen takk! Du er så snill og hjelpsom!! :klem:

Så søt den gullfisktickeren var da... :) (men ikke bytt for min del altså!)

Marianne sa for siden:

Jeg har ennå en ny en jeg har lyst på jeg skjønner du!:D Kanskje jeg bytter ofte...
Har du sett siste innlegget i beat-for-beat-diskusjonen?

Albertine sa for siden:

Jeg synes det er morsomt med en sånn trackerting jeg, for da blir det så greit å følge med- på sin egen nedgang såvel som andres. Ikke alltid like lett å huske de andre...

nalana sa for siden:

Det er ganske gøy å kunne følge bedre med på de andre ja, men vil man ha full kontroll, så må man nok bruke hukommelsen også, da det er noen, kanskje flere enn jeg har fått med meg også, som har ticker med delmål. På denne måten vet vi ikke hvor mye folk skal ned på sikt, men vi har jo ikke krav på å vite alt om hverandre heller da:rolleyes:

Må bare si at tickeren din passer veldig godt sammen med avataren din marianne. Det gir et veldig fint helhetsinntrykk. Det synes at du er en dame med estetisk sans:D

Så du, ikke bytt flere ganger da!?:p

Marianne sa for siden:

Åå..tusen tusen takk, nalana! Jeg trengte VIRKELIG skryt eller positive tilbakemeldinger i dag, så jeg er kjempeglad for at jeg omsider så dette innlegget!!! Eh...det var egentlig ikke meningen at det skulle matche i farger i det hele tatt (jeg burde vel kanskje late som om det var meningen), men jeg SÅ jo hvor harmonisk det ble når jeg fikk den ferdig da :p .
[color=teal][/color]
Takk igjen! Så godt med litt skryt asså

Anne sa for siden:

:ja: Har tenkt det samme jeg...:klem:

Huldr sa for siden:

Nå får jeg ikke til å legge inn ticker mer! Når jeg prøver å lime inn koden i signaturen min får jeg beskjed om at den er lengre enn 500 tegn (noe den jo ikke er :confused: ) og at det derfor ikke går. Tickeren vises i signaturen - men den blir ikke lagret... :(

Noen som har lagt inn ny de siste dagene? Tenkte det kanskje kunne være noe feil her på forumet... men hvis noen har fått det til i det siste kan det jo ikke være det. I så fall er jeg takknemlig for forslag til løsninger... :)

HP sa for siden:

Den er nok mer enn 500 tegn ;) mellomrom, og alle [ formateringer ] telles med :) Men uansett - ikke lim inn den ferdige koden, finn lenken til bildet også setter du den inni klammer :)

HP sa for siden:

Scilla sin ser da slik ut: [PHP]
[/PHP]

Huldr sa for siden:

Så du mener at det er flere tegn enn det som synes? Jeg har talt med alt jeg så... Og så har det bestandig gått før!

Men jeg skal prøve det du sier, takk for hjelpen! :)

Huldr sa for siden:

Det gikk ikke noe bedre med den måten - men løsningen var å minske mellomrommet ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.