< Tilbake til oversikten

Jobbsøking

wollafruen sa for siden:

Her kan man skrive om alt mulig, ikke sant? Må ikke være kostholdsrelatert?

Jeg driver og søker jobber om dagen. Det er ikke så mye å oppdrive i nærheten, så jeg må nok belage meg på å pendle. Men da ønsker jeg en 80% stilling, så ikke dagen totalt sett blir så lang (har to små barn, begge går i bhg når jeg evt. begynner i ny jobb). Jeg finner nesten utelukkende 100% stillinger, så må jo sende søknader på de, men når i en evt. intervju/ansettelsesprosess ville dere informert om at det er ønskelig (egentlig et "krav" for å tiltre stillingen) at jeg får jobben 80%?? Og hvordan legge det fram uten at arb.giver mister interessen for å ansette meg??

Takk for innspill.

luringen sa for siden:

det kan du nok. Ville vel skrevet en litt rund formulering i søkad og, og sagt noe om 80-100% stilling evt mulighet for å jobbe noe tilpaset i en periode. Veldig ulikt dette ifht hvordan det blir "tatt". Jeg jobber i off. sektor, og har ingen betenkeligheter med å ansette folk i 80% i en periode.

wollafruen sa for siden:

Jeg har allerede sendt av gårde noen søknader uten å skrive det spesifikt...:(
Men jeg burde nevne det allerede der altså?

Carisma sa for siden:

Nå aner jeg ikke hva du jobber med, men en god del jobber har jo mulgihet for å gjøre mye av jobben hjemmefra. Hva med hjemmekontor en dag i uka, så tilpasser du arbeidstiden bedre selv?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.