Sofie29 sa for siden:
Hei,
for å få litt start-motivasjon, kan dere som har drevet på med det her en stund (lavkarb diett) skrive hvor mange kilo dere mistet..? til nå..? og i hvilken tidsperiode..?
Hva kan man liksom forvente? :)
takk takk :)
Sofie29 sa for siden:
Hei,
for å få litt start-motivasjon, kan dere som har drevet på med det her en stund (lavkarb diett) skrive hvor mange kilo dere mistet..? til nå..? og i hvilken tidsperiode..?
Hva kan man liksom forvente? :)
takk takk :)
Kitt sa for siden:
Du kan jo titte på denne tråden
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21721&highlight=gjennomsnittelig+vekttap
Aphrodithe sa for siden:
Jeg har gått ned 2 kg på 2 uker. Følger egenkomponert lavkarbo nå, men skal over på Atkins når jeg får mer dreisen på dette.
valleygirl sa for siden:
Gått ned 21 siden juli. Har jevnt over holdt meg lavt på karbo, nærmest induksjonsfasen hele veien. Men har hatt noen få planlagte avvik og en juleperiode hvor jeg gikk opp to kilo, som er borte igjen nå. Vekttap per uke blir ikke mye å snakke om, men holder man på lenge nok, så blir det jo et bra samlet resultat, da. Det gjelder vel det meste her i verden. Men jeg har, utenom de planlagte avvikene, holdt meg til opplegget. Jeg har ikke drukket alkohol, men jeg har heller ikke trent. Det hadde jeg planer om, men har ikke prioritert det ennå.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.