grm123 sa for siden:
Har merket at jeg går mye mye oftere på toalettet for å pisse etter jeg starta opp med dette. Er det dette som de fleste opplever i starten, med å miste mye vann og altså gå ned i vekt?
grm123 sa for siden:
Har merket at jeg går mye mye oftere på toalettet for å pisse etter jeg starta opp med dette. Er det dette som de fleste opplever i starten, med å miste mye vann og altså gå ned i vekt?
Kristin_B sa for siden:
Det er heeelt normalt!! Kroppen kvitter seg med avfallsstoffer og vann! Du drikker sikkert mye også?
grm123 sa for siden:
blitt litt mer enn vanlig ja, prøver å få i meg affal 1,5 liter vann om dagen. Mitt nye trix er å legge 1,5 litere fylt med ca 1/5 del vann i frysern, ta den opp dagen etter å fylle opp resten med vann og ha den stående til den er drukket opp :) smaker mye bedre med iiiiskaldt vann enn det kaldeste du får det i springen :D
Kristin_B sa for siden:
Jepp det gjør det!! Gjør det som virker for deg! :heia:
Photobscura sa for siden:
Ble det til at du besteme deg for ketolyse? I så fall synes jeg halvannen liter vann om dagen er i minste laget ;)
Det er mindre enn hva jeg drakk for dagen før jeg i det hele tatt hadde hørt om lavkarbo.
grm123 sa for siden:
må bli til at jeg drikker mer enn dt ja, det vet jeg. Men klarer heller ikke presse i meg. derfor driver jeg med litt rutinebygging nå :)
Damita sa for siden:
Flate så smart! :stortsmil
wiiiiiiii :D:D:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.