Jeg bare lurer, for jeg får ganske mange PMer der folk spør hva jeg har gjort for å gå ned så mye i vekt, dette til tross for at jeg har skrevet at jeg er vektoperert i kostholdsboksen min nederst på alle innleggene. Det er selvsagt bare koselig det, men jeg har jo skrevet det der for at folk skal vite hvordan jeg gikk ned. :p
Så, når dere ser at en bruker har gått ned mange kilo, ser dere ikke på kostholdsfilosofi-boksen deres først? Det gjør alltid jeg, og trodde de fleste gjorde det, hehe.
Jeg har også lurt på det. For det ser av og til ut som om folk gir råd i hytt & pine uten å lese det. Jeg HAR blingsa noen ganger sjøl, men det var fordi jeg sjekket boksen på feil person og ikke den som egentlig hadde skrevet første innlegg !
Det er også lurt å sjekke hvilket underforum man skriver under........
Å få Lindberg kostråd under Ketolysekuren er ikke så veldig kjekt
Jeg har vært her i ca 2 uker, og det tok noen dager før jeg faktisk "oppdaga" at det stod nederst. Nå ser jeg der før jeg svarer, så jeg ikke tråkker i salaten :p
Vil nevne at jeg har aldri deltatt i noe forum før, så alt her inne var nytt for meg. Og det tok litt tid før jeg i det hele tatt visste hva jeg dreiv med :p Og de som er "redd" dataen bruker nok mer tid enn de som ELSKER den :stortsmil
Hvis tråden er engasjerende, så kan det godt hende at jeg ikke sjekker kostholdsfilosofiboksene. :rodme: Men nå skal jeg jammen være mer obs på det. Tror nok jeg ville sjekket før jeg evt. PM-et noen, men er ikke sikker. :veitikke:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.