< Tilbake til oversikten

Leser dere folks kostholdsfilosofi-bokser?

Iset sa for siden:

Jeg bare lurer, for jeg får ganske mange PMer der folk spør hva jeg har gjort for å gå ned så mye i vekt, dette til tross for at jeg har skrevet at jeg er vektoperert i kostholdsboksen min nederst på alle innleggene. Det er selvsagt bare koselig det, men jeg har jo skrevet det der for at folk skal vite hvordan jeg gikk ned. :p

Så, når dere ser at en bruker har gått ned mange kilo, ser dere ikke på kostholdsfilosofi-boksen deres først? Det gjør alltid jeg, og trodde de fleste gjorde det, hehe.

caz sa for siden:

Jo seff.
Kan det ha noe med at du er et "ghost" i forumet vet du ;-) Dermed finner man deg over alt

Photobscura sa for siden:

Jada! Jeg driver liksom og sprer råd rundt om, så jeg er helt avhengig av å se hva folk har skrevet i boksene sine.

Nille sa for siden:

Jeg har også lurt på det. For det ser av og til ut som om folk gir råd i hytt & pine uten å lese det. Jeg HAR blingsa noen ganger sjøl, men det var fordi jeg sjekket boksen på feil person og ikke den som egentlig hadde skrevet første innlegg !

Det er også lurt å sjekke hvilket underforum man skriver under........
Å få Lindberg kostråd under Ketolysekuren er ikke så veldig kjekt

sma sa for siden:

Signerer de andre; ja, alltid. :ja:

Pearl sa for siden:

Blir stadig flinkere til å sjekke dette. Ikke så flink før. Har i grunnen et forbedringspotensiale ennå.:)

Damita sa for siden:

Jeg har vært her i ca 2 uker, og det tok noen dager før jeg faktisk "oppdaga" at det stod nederst. Nå ser jeg der før jeg svarer, så jeg ikke tråkker i salaten :p

Vil nevne at jeg har aldri deltatt i noe forum før, så alt her inne var nytt for meg. Og det tok litt tid før jeg i det hele tatt visste hva jeg dreiv med :p Og de som er "redd" dataen bruker nok mer tid enn de som ELSKER den :stortsmil

traller en trall :D:D:D

Minni1 sa for siden:

ja jeg skjekker alltid den boksen.

Everio sa for siden:

uff curse!

Løvetann sa for siden:

Hvis tråden er engasjerende, så kan det godt hende at jeg ikke sjekker kostholdsfilosofiboksene. :rodme: Men nå skal jeg jammen være mer obs på det. Tror nok jeg ville sjekket før jeg evt. PM-et noen, men er ikke sikker. :veitikke:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.