< Tilbake til oversikten

Yeah, ned igjen

elian sa for siden:

Minus 1kg :D

Lurer så fælt på hva det var som opphevet platået... :rolleyes:

Er det fordi jeg kuttet ut Mama Lupes tortilla og pasta, eller er det så enkelt som at jeg begynte på drikke vann? Kan det være fordi jeg sluttet med CLA og Udo's oljene..... Hmmm.... Gjorde en god del endringer på samme tid, og vet ikke hva som gjorde at jeg stoppet de 3 ukene...

Men EN ting vet jeg, det var IKKE Pepsi'n :p pjuh

Jeg er overrasket over at jeg gikk ned såpass mye denne uka. Pga operasjonen har jeg jo ikke beveget meg i det hele tatt. Og jeg har spist ganske dårlig :/ Har ikke fått i meg et snev av grønnsaker, og spist NESTEN bare egg, cottage cheese og Atkins bars.... :/ Men jeg har vært flink til å drikke mye da :)

Kreta sa for siden:

Så bra da, platåer er jo hat.
Gratulerer så mye med fin nedgang etter en "dårlig" uke :)

Venus sa for siden:

:heia: Så bra!

Carisma sa for siden:

CLA må du ikke spise på lavkarbo. Det vil bare forvirre kroppen.

elian sa for siden:

SANT????? Jeg som tok dobbel dose de første 6 ukene??? Ikke rart det stoppet opp :eek:

Carisma sa for siden:

Jeg skal lete opp litt dokumentasjon når jeg har tid, men på fedon-kurset fikk vi beskjed om å kaste de glassene om vi hadde for de ga hjernen motsatt signal av hva vi ønsker å gi den. :rolleyes:

achillea sa for siden:

Så bra at det enedelig løsnet for deg :)

Jeg venter enda på at kroppen min skal finne ut at det er helt greit å miste mer vekt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.