Cammis sa for siden:
Jeg har laget gele(heistad) og pisket krem og blandet dette sammen til en herlig liten smørje,satt til kjøling i ca 1 time. Den smakte himmelsk-frisk og god. Barna elsket den,men er det fyfy fyfy det her???
Cammis sa for siden:
Jeg har laget gele(heistad) og pisket krem og blandet dette sammen til en herlig liten smørje,satt til kjøling i ca 1 time. Den smakte himmelsk-frisk og god. Barna elsket den,men er det fyfy fyfy det her???
Carisma sa for siden:
Hvis du eller de reagerer på maltitol kan det nok bli kø på do etterhvert :D Jeg lager sånn fromasj innimellom, men blir litt uggen av den.
Forøvrig gjelder det samme med den som alle andre ting, du må regne ut karbene og legge det inn i det totale dagsinntaket.
magdalena sa for siden:
Er det ikke aspartame i geleen til Heistad da?
Uansett er det greit av og til,men barn under 3 år bør styres unna aspartame har jeg lest. Og ja,du må legge det inni dagsinntaket.
Cammis sa for siden:
Er det ikke bare karb i fløten da?
magdalena sa for siden:
Jo,om det er Heistad sin gele du bruker så er det kun karber i fløten.
Cammis sa for siden:
jo det er den jeg brukte-veldig god altså!!
magdalena sa for siden:
Det er en smakssak:) Synes den blir veldig syntetisk i smak.
Odde sa for siden:
Helt enig i at det er en noe syntetisk smak, men den blir absolutt mindre om man lager fromasj og ikke gele.
OddE:D
luringen sa for siden:
næsj, den går ned. Lagde den til ostekake her. borte
turbokano sa for siden:
denne gikk ned på høykant i går vertfall:D synes smaken var heilt grei.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.