< Tilbake til oversikten

Hmmm

Cammis sa for siden:

Lurer på en ting eller tre...
Jeg tror jeg spiser ca 30karb om dagen,litt usikker på hvor mye fett jeg får i meg. +enkle salater som er lite karb i.
I dag har jeg spist en Atkinsbar til frokost,halv kylling med ekte majones+en dæsj salat til middag og til kvelds bacon og sopp surret i fløte,gratinert i ovnen med ost på toppen. Jeg trener 3 dager i uka også!!!
Sjekker ketostixsen innimellom bare for å sjekke om jeg forbrenner fett,selv om jeg ikke følger den kuren helt!!! Og den har vært rosa siden dag tre!!! Men har ikke gått ned mer en 1,1kg=)
Men humøret har blitt mye bedre og føler jeg har mer energi!
Noen som kan hjelpe meg???

Damita sa for siden:

Jeg gikk ned 0,5 kg første uka.. Og fra mandag til i dag har jeg gått opp.. Så det varierer veldig.. Du har gått NED, og det er supert! :stortsmil Husk at vekta kan stagnere, mens kroppen blir mindre.. Så bare vær tålmodig :)

:_punk:

Lemen sa for siden:

Så vidt jeg ser, så har du ikke skrevet noe om hvor lang tid du har brukt på å gå ned den kiloen du har mistet.

Du må også se litt an på utgangspunktet ditt, hvor "usunt" du spiste før du sette i gang med å spise ketogent. De som går mest ned den første uka/ ukene er de som har mest vann i kroppen, for det mister man først. Så, det kan være at du f.eks ikke hadde så mye vann å miste, som f. eks jeg hadde første gang jeg begynte med en ketogen diett.

Cammis sa for siden:

Hei hei,jeg begynte den 12 januar!!!
Lurte på om noen hadde en middag rik på fett men uten bacon??

Damita sa for siden:

Jepp. Bernaisesaus... :)

traller videre :D:D:D

Carisma sa for siden:

Les under middager på oppskrifter i forumet, der ligger det haugevis.

Cammis sa for siden:

:confused:Har noen av dere oppskriften på disse oopsie rollsene som alle skryter av!! Finner de ikke igjen nemlig!!

Cammis sa for siden:

Takk,fant den!!

Cammis sa for siden:

Tenkte å lage denne som pizzabunn!! men lurer på noe, sikkert dumt spørsmål men kan jeg lage denne også legge på fyll og så inn i ovnen igjen??

Gerd sa for siden:

Trykk søk oppe her, velg tag søk, skriv inn oopsie eller pizza så finner du oopsiinspirert pizzabunn :ja: Der står hele fremgangsmåten

Cammis sa for siden:

Tusen takk!!

Cammis sa for siden:

Nå har jeg lagd disse,det smakte godt men veldig eggsmak? Gjort noe galt da??
Huff, som jeg spør og graver......

QueenConnie sa for siden:

neii.. det er helt riktig. de alle smaker egg^^ av en merkelig grunn:p

Cammis sa for siden:

Blir det mindre eggesmak om jeg dropper plommen på det ene egget kanskje. Eller bruker kremost med hvitløk???

QueenConnie sa for siden:

det er mulig :) proteinpulver uten smak har jeg også hørt litt om :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.