Lurer på en ting eller tre...
Jeg tror jeg spiser ca 30karb om dagen,litt usikker på hvor mye fett jeg får i meg. +enkle salater som er lite karb i.
I dag har jeg spist en Atkinsbar til frokost,halv kylling med ekte majones+en dæsj salat til middag og til kvelds bacon og sopp surret i fløte,gratinert i ovnen med ost på toppen. Jeg trener 3 dager i uka også!!!
Sjekker ketostixsen innimellom bare for å sjekke om jeg forbrenner fett,selv om jeg ikke følger den kuren helt!!! Og den har vært rosa siden dag tre!!! Men har ikke gått ned mer en 1,1kg=)
Men humøret har blitt mye bedre og føler jeg har mer energi!
Noen som kan hjelpe meg???
Jeg gikk ned 0,5 kg første uka.. Og fra mandag til i dag har jeg gått opp.. Så det varierer veldig.. Du har gått NED, og det er supert! :stortsmil Husk at vekta kan stagnere, mens kroppen blir mindre.. Så bare vær tålmodig :)
Så vidt jeg ser, så har du ikke skrevet noe om hvor lang tid du har brukt på å gå ned den kiloen du har mistet.
Du må også se litt an på utgangspunktet ditt, hvor "usunt" du spiste før du sette i gang med å spise ketogent. De som går mest ned den første uka/ ukene er de som har mest vann i kroppen, for det mister man først. Så, det kan være at du f.eks ikke hadde så mye vann å miste, som f. eks jeg hadde første gang jeg begynte med en ketogen diett.
det er mulig :) proteinpulver uten smak har jeg også hørt litt om :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.