Hei alle sammen!
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg syns lavkarboølet er veldig godt, har prøvd forskjellige typer.
En ting som er synd er at det er så vanskelig å få kjøpt ute.
Hender kjærsten og jeg er ute på byen og jeg spør alltid etter lavkarboøl.
På de fleste steder har de ikke!!!
På lørdag var vi på på Eilifs i Oslo og jeg spurte etter Lite øl, hvor jeg fikk et bastant "nei det fører vi ikke!". Jeg spurte hvorfor ikke, og fikk svar tilbake om jeg ville ha hans mening eller den offisielle. Han latterliggjorde ølet og var ikke noe hyggelig.
Så spurte jeg om det var noen som spurte etter den type øl. Ja det var det, men det var ingen grunn til at de skulle ta det inn.
Siste gang jeg var der!!!!:mad:
Vet dere om utesteder i oslo som har lavkarboøl???:)
Et stooort problem, ja... De stedene jeg har spurt, vet de ikke hva det er engang!!! :veitikke: Fryktelig frustrerende, og ganske irriterende når småbertene står der og synes du er helt rar... Grr... Hvis noen har klart å få tak i det på noen utesteder, hadde det vært veldig fint å få vite om. Ellers er det jo viktig at vi fortsetter å spørre, slik at de som driver disse steden faktisk skjønner at det er et marked for det. Det er jo mange som ikke er direkte lavkarboere som også drikker øl med både mindre karber og kalorier.
Hei! Herr Nilsen har og Vålerenga Vertshus har!! Kampen Pub også forresten!
Flere???
Jeg er en sånn som spør etter det bestandig, får så mange rare svar. Bl.annet at "jada vi har lettøl", "nei det er det ingen som vil ha", "det er så dyrt å ta inn" osv osv
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.