Jonblund sa for siden:
Hei.
Ja her kommer nok en ny mann som står ved et veiskille i livet sitt. Har nå funnet ut at etter 3 år ved en kontorpult så røyner det på vekta. Så nå har jeg gått til innkjøp av boka til Atkinson. Har lest nå denne i helga og der fikk jeg jo selvfølgelig noe store øyne. Har tidligere prøvd div slankekurer som har endt med totalsprekk pga at man har vært så sulten at man har løpt til nærmeste butikk med store sultøyne:). Etter jeg ble ferdig med boken må jeg nok krype til korset og spørre noen spm( Disse ble diskutert med min samboer i helga som endte nesten i en verdenskrig:D)
1: Som jeg skjønner så skal man ha 20 g med karbo i den første fasen, men i boken står det hva du skal ha av grønt. Kan jeg da kutte ut noe av det og heller spe på med noen annet? Det står også at du skal ha 7.5 dl men hvordan regne karbohydrate på dette. Jeg liker feks Spinar veldig god. Der er det da 1,5 g karbo pr 100 gram. Kan jeg da regne meg frem slik at jeg kun spiser det men holder meg innen disse 20G? ALtså regne karbohydrater i stede for å regne det i dl, synes det blir litt vanskelig?
2: Det står også at man kan spise så mye egg man vil, men i egg er det jo karbo? Ikke mye men ca 0,9 g?
Fedt blir ikke det store problemet ettersom jeg elsker det. Smaken altså.
3: Der det står at det inneholde 0 g karbo kan man da spise ubegrensa av det?
Dette ble kanskje litt klønete skrevet men håper på noen svar.
Dette her er faktisk jeg gleder meg til. Men jeg må jo si det at ettersom man saumfarte butikkhyllene så fant man jo ut at det var veeellldig mange varer som det var tilsatt sukker.
Håper det er noen der ute som kan svare.
Mvh
Blund