Uff nå har jeg LITT dårlig samvittighet.. :o Måtte ta en Atkinsbar en en ostepølse med bacon fra Bensinstasjonen til "middag" i dag....
Har vært på farta siden kl.15.30 med treningene til barna + hatt 4 visninger på et hus vi skal leie ut. Hadde ikke sjans til å skaffe meg noe ordentlig mat, så det måtte bare bli sånn.... Holdt på å sulte i hjel. Spiste dette kl.19.30, og da hadde jeg ikke spist siden salaten til lunsj kl.12.30 :(
Jeg har tatt igjen litt med en BRA kveldsmat, så jeg får håpe ikke "utskeielsen" viser seg på vekta om to dager.... :rolleyes:
Akkurat det jeg skulle skrive - har hatt en eller to utskeielser på polse med bacon kjøpt på bensinstasjon. Ber bare om å få den uten brød og har ikke fallt ut av ketose. Det går nok bra!!
Det jeg synes er digg når jeg ikke rekker å lage meg noe mat, og må bruke bensinstasjonmat, er rett å slett å kjøpe ei pakke med norwegia gulost i skiver å sitte å "maule" i bilen. Kjempegodt, blir faktisk mett av det, og mye fett og protein, mens ingen karber. hehe
har tydd til wiener pølse noenganger ,det har alltid går bra:)selv om den bak disken titter litt rart da jeg sier jeg ikke skal ha verken brød eller lompe:)hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.