< Tilbake til oversikten

Rensekurer

elian sa for siden:

Nok en gang leser jeg om ei som har gått ned 25kg ved å bruke Bio-drain rensekur.

Men det står jo også at ho fulgte rådene som stod på pakken. Slutte med godteri og drikke mye vann.... :rolleyes:

Hadde ho ikke fint klart seg UTEN kuren da?

Nille sa for siden:

Om man har lyst til å rense opp FØR man starter på en diett er det greitt nok å ta en kur, men å bruke det som en slankekur til å gå ned 25 kg er på trynet. Dessuten hadde sikkert resultatet vært det samme uten også ! Slutte med godteri og drikke mye vann er faktisk nok til å gå ned for veldig mange !

....verden vil bedras !

QueenConnie sa for siden:

jaaaaa. jeg og vil bedras! helt til jeg kom på bedre tanker:)

Labomba sa for siden:

Har hørt om rensekurene, og det er en del som lider av muskelsmerter og relaterte vondter som har hatt veldig godt av det. Men at det skal være slankende, utenom at du jo mister en del vann tror ikke jeg heller er riktig. :confused:
Men, har noen av dere hørt om sånn trommel du ligger inni? :o
Er det noe av det samma tru? Man svetter jo bare, men de lover at man skal ta av opp til 20-25 cm på hver trdje gang :eek: Og det uten noen som helst slags kur??
Skjønner ikke helt prinsippet....:confused:
Jeg er veldig glad i sterk mat og salt. Vet jo at det binder vannet i kroppen, men jeg vil jo heller være mere obs på å kutte ned på det enn å betale mange penger for å vli kvitt bare vann.
Kanskje noen har prøvd? Dele litt erfaringer om forskjellige ting?
Hørt masse om bailine her, og det ser ut som det funker for de fleste.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.