Regan sa for siden:
Er det sant?
Og i så tilfelle hvilken, og har fjordland noe slik som jeg kan ta med meg på farten?
Takker for svar
Regan sa for siden:
Er det sant?
Og i så tilfelle hvilken, og har fjordland noe slik som jeg kan ta med meg på farten?
Takker for svar
Iset sa for siden:
Ikke vanlige grøter nei. Risgrøt, havregrøt og slikt er fullt av karbo. Noen her inne lager sine egne grøter, feks. rømmegrøt, nøttegrøt osv. Men man må lage det selv eller kjøpe ferdige lavkarboblandinger (feks. denne).
Mitt beste "i full fart-mat"-tips er kylling. Grillede kyllinglår, feks. På Ultra selger de ferske grillede kyllinglår til under en tier stykket. Eller hjemmelagde kjøttkaker med løk, ost og lignende i. :D
mizzzzy sa for siden:
Ja, i dag glemte jeg salaten min som jeg pleier å ha med på jobb, og endte opp med å kjøpe 3 kyllinglår til lunch. kjempedeilig!!
Regan sa for siden:
kyllingvinger og kyllinglår blir bare helt feil hos meg.. og det myyyyke skinnet da.. makter ikke no anna enn file jeg! :o
ayli sa for siden:
Hi hi. Glemrte salaten min jeg ogå. Stilte meg opp på kjøkkenet på jobb og stekte omelett jeg.... INGEN som lurte da nei ... Men det var godt da :D
Iset sa for siden:
Jeg spiser ikke skinnet, det er jo HUD. :eek: Men jeg spiser gjerne kyllinglår, det er jo rent kjøtt for det meste. Kyllingvinger takler jeg ikke, det er jo bare bein! Jeg er som deg og foretrekker filet, men lår går absolutt an det også.
QueenConnie sa for siden:
ååååh så enig!! ^^
Kitt sa for siden:
Og så?:confused:
Det er jo der fettet og smaken sitter. :sikle:
Kyllingfilet smaker jo absolut ingenting sånn i seg selv!:p
Iset sa for siden:
Jeg klarer det ikke uansett. :p Kyllingfilet er det absolutt beste.
Kitt sa for siden:
Veldig greit at man er forskjellige!:)
Da jeg var i permisjon med snuppa, hadde naboen også permisjon.
Vi gikk ofte tur til butikken og kjøpte kylling og salat etc til lunsj. Hun ville bare ha det hvite kjøttet på kyllingen, jeg spiser helst alt det andre!:lol:
Passet jo bare sååååå bra!:D
Iset sa for siden:
Sånn er jeg og min mann. Perfect match. :D
Kitt sa for siden:
Min mann og mat.......
Uff! Skulle matglede vært et kriterie, hadde jeg ikke vært gift med han, i hvert fall!:eek:
Men, han har jo andre kvaliteter, da!:love:
sånn er jeg også! klarer virkelig ikke å spise "alt det andre" med forutsetning att det er kyllingvinger, da går det bra av en rar grunn :rolleyes:
men på en vanlig grillet kylling. HELL -NO.
jeg er merkelig :eek::rolleyes:
Kitt sa for siden:
Eller er jeg sprø som spiser alt mulig rart?:eek:
At folk er forskjellige, er i hvert fall helt klart!:D
haha^^ det stemmer!! :p
Bentejenta sa for siden:
Jeg takler heller ikke noe annet en bryste på kyllingen, er så masse ekkelt :D
Finally sa for siden:
HEhe, det som startet med et spørsmål rundt GRØT, ble visst masse tanker om KYLLING! HEHE.
Er det noen som har en god oppskrift på en grøt med MINST MULIG KARBO?
:)
Jabba sa for siden:
Det er postet en oppskrift på grøt med paranøtter her inne....let (les:søk) og du vil finne...
Jeg prøvde meg på denne og likte den ikke - men smaken er jo som kjent som baken så har du lyst på grøt kan du fint prøve....Ikke er jeg noen mesterkokk så "skylden" ligger høyst sannsynligvis hos meg.... ler
enig^^
ja.. vi gikk litt over styr her? kanskje blitt den store kyllingtråden? :_plystre:
Photobscura sa for siden:
Mmm, hud :sikle:
:lol:
Rømmegrøt er fantastisk, anbefales på det varmeste :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.