< Tilbake til oversikten

Bare så vi er enige

Schmoopy sa for siden:

Når panna flyter i fett fra bacon og meierismør, og du knekker egget opp i det. Da har du 'gjort' bra?

Og når du da etterpå har olivenolje på salaten, så har du gjort ennå bedre?

Dette er rart altså, ikke akkrat noe grete roede ville sagt;) Trodde jeg hadde skjønt ketolyse jeg, men har bare spist den ferdig maten før, så skjønner jo nå at jeg egentlig ikke har skjønt noen ting:p

smil! sa for siden:

jepp! da har du skjønt det!!
men enig med deg; det høres jo helt ulogisk ut nettopp fordi man i alle år har blitt prentet inn med slank deg a-la grete roede!!

Hannehk sa for siden:

ÅH blir sulten av å lese dette jeg :D hehe. Jepp Du har iallefall tegninga nå :)

Kitt sa for siden:

Helt korrekt!:heia:

Og når du tror du har fått i deg nok fett, TA LITT TIL!:D

Nitja sa for siden:

HAHA jeg har IKKE skjønt det ser jeg :P
Pleier steike egget først jeg så bacon :-P
Ja får kansje bytte om litt da :-P

Gerd sa for siden:

Som jeg skulle sagt det sjøl :D

:heia:

Kitt sa for siden:

Og jeg er så barnslig at jeg blir lykkelig når Guru- Gerd er enig med meg!:stortsmil

toppen sa for siden:

har akkurat spist bacon med sopp og paprika og litt løk, surret i panna med fløte. Joda det smaker godt, men det er vanskelig å spise mye fett synes jeg. Får det av og til litt oppi halsen. Er det flere som føler som meg? Men joda, det virker. Men er i ferd med å bli matlei etter bare 19 dager på kur. Og fett må man jo altså ha. Akkurat i dag, så føles det litt blæh. Hvem skulle tro man ville savne tørt brød!

QueenConnie sa for siden:

pleier å ha litt fløte oppi også jeg :) sammen med smøret når jeg steker egg og bacon! bare bitte litt. fordi da blir jeg ikke kvalm av merierismør lufta :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.