< Tilbake til oversikten

Ny på ketolyse

toppen sa for siden:

Hei og hopp.:p Startet med ketolyse for nøyaktig 19 dager siden, og har gått ned 3,8 kilo siden da. Er kjempefornøyd med det, og spesielt fordi jeg ikke har vært fristet til å sprekke engang:D Har alltid gjort det etter ei uke på andre kurer. Det eneste som er er det at jeg ikke klarer å spise så mye fet mat som jeg egentlig skulle gjort. Trodde ikke det skulle bli noe problem, men begynner å få fløteomelett og bacon og fete sauser litt i halsen. Kan gå lenge uten å orke å spise, men så må jeg jo det og da, og da noe mest mulig fett for å få nok av det:mad: Er det noen der ute som har noen gode råd, eller trøstende motiverende råd bli jeg veldig glad, for nå VIL jeg klare dette her

Odde sa for siden:

Se deg litt om i oppskriftsforumet, så finner du mye lavkarbo å spise. Her er både pannekaker, pizza, brød osv. Det er bare fantasien som setter begrensningene.

Lavkarbo-kur er i alle fall en kur uten sult, men kan bli litt "kjedelig" dersom du spiser samme mat hele tiden, det er derfor viktig å eksperimentere litt.

Stå på, dette virker - ps. les varedeklarasjon nøye, og bruk matvaretabellen ofte.

Noe annet du lurer på, bare spør - det er mange som kan hjelpe her inne.

OddE:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.