< Tilbake til oversikten

Fdonbar/Atkinsbar

Øivind sa for siden:

Hei
Er det noen som kan hjelpe en som akkurat startet? hva er forskjellen? kan jeg spise begge typer eller er ikke Fedon lavkarbo nok?:confused:

Nille sa for siden:

Følger du Fedons filosofi kan du spise Atkins bar (+/- 3 netto karber) eller Fedon bar (+/- 20 karber - helt mer, men jeg husker ikke hvor mye)

Følger du Atkins kan du IKKE spise Fedon bar - til det er karbonivået for høyt

Øivind sa for siden:

Jeg/vi følger nå mest Foseid, men han anbefaler Atkins, men de er ikke så lette å oppdrive som Fedon...

Cyan sa for siden:

Foseid baserer seg vel på ca 25 karber per dag, så da må du nok gå for atkins ...

luringen sa for siden:

Atkinsbar finner jeg på Ica, Bunnpris, Obs, Mega...men de ligger ikke i godtedisken nei.

Odde sa for siden:

Atkins har mange typer bar's, men ikke alle er å få tak i i alle butikker eller de produseres ikke i norge. Det er faktisk mye billigere å bestille dem fra statene, selv når man tar med frakten. netrition.com har mange ulike typer og om dollaren går litt ned får du ca 25 barer om du skal holde deg under 200 kroners-grensen. De 25 med frakt kommer på ca. 3-350 kroner.

OddE:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.