< Tilbake til oversikten

Tunfisksalat

akha sa for siden:

Jeg er helt ny her på sidene men har allerede blitt en flitting leser. Oppskrifter blir flittig lest og brukt. Jeg begynte med kallorifattig kost sist uke. Har i dag laget en tunfisksalat med seterrømme, egg og majones. Den var veldig god, men det jeg lurer på er spiser dere bare tunfisksalaten uten noe ved siden av?? :confused:

Odde sa for siden:

Jepp, uten noe ved siden av som oftest. Du mener vel forresten lavkarbo, og ikke lavkalori?

Om du ønsker noe ved siden av, kan du lete opp lavkarbo brød-oppskrifter og bake et brød, eller ta 1 eller 2 klibrød-skiver med smør. Bruker selv noe som heter GG helseklibrød (Ica maxi har det)

OddE

elian sa for siden:

Hei :) Jeg regner også med at du mener LAVKARBO og ikke LAVKALORI, for det er to veeeeeldig forskjellige ting :D

Jeg koker ett egg og deler i båter, også kutter jeg en god del agurk i terninger som jeg spiser ved siden av tunfisksalaten :)

Aphrodithe sa for siden:

Har man noe annet oppi også? Grønsaker som salat og paprika og slikt? Eller er ikke det godt? Fikk plutselig lyst å lage det en dag :)

elian sa for siden:

Jeg har finhakket rødløk og paprika i salaten og noen ganger hakket avocado :)

akha sa for siden:

Takk for tilbakemelding, ja jeg mener lavkarbo:p Skal prøve meg på baking av brød. Tunfisksalaten var forresten veldig mektig, og "holdt" lenge.

Carisma sa for siden:

For å gjøre den litt "lettere" kan du kutte opp litt isbergsalat og legge under, og dynge tunfiskrøra oppå :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.