< Tilbake til oversikten

Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

SusieBlues sa for siden:

Jeg la for alvor over til høyfett (60% fett, 30% protein, 10% eller mindre karbo) forrige torsdag.
Jeg har innimellom følt meg varm, litt sånn febervarm i dagene etterpå.
Men jeg føler meg ikke febersyk. Så jeg lurer på om noen andre på lavkarbo generelt eller høyfett/lavprotein eller ketolyse har opplevd det samme?
Jeg har jo lest at forbrenningen skal sette fart og jeg lurte på om kroppen min jobbet voldsomt og at det kanskje var derfor..

På den annen side er det mye sykdom ute og går i disse dager, så det kan jo være det..

Fungus sa for siden:

jeg merker ikke noe spesiellt ekstra varme, men merker veldig forskjell om jeg blir veldig sulten nå., da synker tempen fort og bratt. så det kan nok hende det har en sammenheng, samt at noen utvikler mer varme enn andre av det her.

Homer Simpson sa for siden:

Jeg fikk av og til "hetetokter" den første mnd jeg holdt på, men ellers vil jeg nå si at jeg følder meg kaldere, men varm nok, enn jeg gjorde i karbo-tiden.
Og godt er det, for jeg var tidligere veldig plaga med varme. Hvis temperaturen ute/inne var noe særlig over 20 grader så skulle jeg ikke bevege meg så veldig mye før svetten rant.

Nå har det faktisk skjedd av og til at jeg har måttet kle på meg en genser utpå T-skjorta, og det er lenge siden.

Nille sa for siden:

Det er ketosen/forbrenningen som har starta tenker jeg !

Finally sa for siden:

Hei.
Jeg er helt ny her jeg :) regsitrerte meg nettopp og startet på Skaldeman i går! Tjoho! Da jeg søkte litt rundt her for å lese på forum under "skaldeman" så fant jeg liksom ingenting.. innleggene jeg fant var siste VELDIG langt tilbkake. Jeg må gjøre noe feil her tror jeg.
Hvordan finner jeg enkelt frem til folket som går på Skaldeman og er inne her å skriver?

Hjeelpe dumme meg!

Nille sa for siden:

Dessverre har mange som fulge Skaldemann forsvunnet fra forumet.
Skaldemann selv er heller ikke innom så ofte. Han har det rett og slett for travelt til å følge opp.

Det er ikke noen nyere tråder enn de som ligger under Skaldeman delen av forumet...

Men om du får opp veldig lite kan det være at du har satt instillingene dine med begreset dato
[color=#800080][/color]
På Brukers kontrollpanel velger du - Endre valg - Trådvisningsvalg - Alle tråder. Husk å bekrefte nederst

Veggpryd sa for siden:

Det der med varme kjente jeg mye av i starten, SusieBlues. :ja: ... hvis du ikke brygger på en influensa, da :p. Huff - nei, bare tulla!

Megvel sa for siden:

Da jeg var i ketose i mine lousy to uker nå sist ble graviditeten ganske obvious siden jeg målte 38grader...uten å være syk. Både tempøkning fra ketolyse og graviditet.

Man er vel ikke gravert?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.